Waar een fotovergunning aanvragen
Waar een fotovergunning aanvragen
Hoi,
Waar kan ik een fotovergunning voor stations aanvragen? Kan dat gewoon aan het loket?
Waar kan ik een fotovergunning voor stations aanvragen? Kan dat gewoon aan het loket?
Re: Waar een fotovergunning aanvragen
Als ik het goed heb moet je dus een mail naar B-Holding sturen?
Dus om gewoon een paar treinen te fotograferen. Dit gaat er toch een beetje over.
Ik had deze vorig jaar aangevraagd maar kreeg er geen voor een jaar
ik ga mij niet bezig houden met elke keer dat ik naar en station ga spotten der 1 aan te vragen
ofwel als je er 1 voor dag hebt gewoon zelf verlengen tot 1 jaar (wordt in .doc doorgestuurd dus makkelijk te wijzigen)
ik ga mij niet bezig houden met elke keer dat ik naar en station ga spotten der 1 aan te vragen
ofwel als je er 1 voor dag hebt gewoon zelf verlengen tot 1 jaar (wordt in .doc doorgestuurd dus makkelijk te wijzigen)
Raar maar waar worden voor personeelsleden wél toelatingen van een jaar uitgegeven.
Néé: B-Holding gaat over de commerciele zones ed in de stations, en om daar te fotograferen heb je inderdaad toelating nodig. De sporen - en perrons - zijn van Infrabel. Leve de verwarring !Stijn91 schreef:Moet je een vergunning hebben om foto's te maken in stations.
dus als ik het goed begrijp mag je vb niet aan de loketten fotograferen?gysev schreef:Néé: B-Holding gaat over de commerciele zones ed in de stations, en om daar te fotograferen heb je inderdaad toelating nodig. De sporen - en perrons - zijn van Infrabel. Leve de verwarring !Stijn91 schreef:Moet je een vergunning hebben om foto's te maken in stations.
Inderdaad, daar is toestemming voor nodig.b-loc schreef:dus als ik het goed begrijp mag je vb niet aan de loketten fotograferen?
Ik heb een toelating van de NMBS-Holding. In deze toelating wordt er geen onderscheid gemaakt tussen de verschillende locaties (Cargo, Infrabel, Reizigers, ..).
In de tijd dat die regel op de site is verschenen heb ik nog altijd geen mededeling zien verschijnen naar de hobbyisten toe. Ik zie mij ook niet verplicht elke site van de holding te gaan doorkruisen op enige van die regeltjes die opeens verschijnen. Of staat het nu ook ergens in de vervoersvoorwaarden?
Hallo
dat is allemaal niet nodig .
Ken je iemand bij de spoorweg , vraag achter een fluo geel vestje met een B erop en klaar is kees.
niemand vraagt nog wie je bent.
Maar heb respect voor wat je doet en doe geen domme dinges bij het fotograferen en gebruik gezond boerenverstand.
Je zult zien alles is ok
Vg
cocoken
dat is allemaal niet nodig .
Ken je iemand bij de spoorweg , vraag achter een fluo geel vestje met een B erop en klaar is kees.
niemand vraagt nog wie je bent.
Maar heb respect voor wat je doet en doe geen domme dinges bij het fotograferen en gebruik gezond boerenverstand.
Je zult zien alles is ok
Vg
cocoken
Dat geel hesje is geen toelating. In tegendeel als u iets overkomt zal je volledig aansprakelijk gesteld worden. Als op een perron staat en in bezit bent van een vervoerbewijs ben je in orde. Al zijn de mooiste foto's nog steeds deze die je maakt vanop een veldweg of zo.