Ik moet m'n cadeaubiljet (geldig tot eind deze maand, duplicaat brief verkregen via ombudsdienst) dringend opdoen. De komende dagen wordt het vrij mooi weer, dus wil ik er absoluut morgen of overmorgen werk van maken.
Doel: zoveel mogelijk bijna historische samenstellingen vastleggen. Dan denk ik vooral aan treinen met 23, 26 en dergelijke, zaken die echt op korte termijn gaan verdwijnen (dus nog niet bijvoorbeeld de rode klassiekjes). Mooie lijntjes zonder bijzonderheden qua materieel deren me nu een keer niet, die kan ik in de toekomst nog genoeg doen.

Ik vertrek vanuit Brussel, dus kan veel richtingen uit.
Uiteraard zijn er veel mogelijkheden en ik heb zelf al heel wat zaken in gedachten, maar heb wat moeite om er een rode draad in te vinden. Het doel is om zoveel mogelijk vast te leggen, dus geen enkel probleem om van trein tot trein te hoppen. Ik hoef de betrokken trein(en) ook niet per se te nemen, 'en passant' vastleggen is goed genoeg.
Heeft iemand een bepaalde tour of richtlijn in gedachten die zoveel mogelijk dergelijke treinen combineert, kwestie van wat inspiratie op te doen?