Voosloh G2000 van Rotterdam Rail Feeding in Antwerpen
- sammarco1
- Contacteer:
Voosloh G2000 van Rotterdam Rail Feeding in Antwerpen
Hallo allemaal,
Voor diegene die het interesseren, in Antwerpen stond vandaag deze Vossloh G2000 van RRF
Rijden deze loks ook vrachten naar belgie en terug.... Meer informatie ?
Voor diegene die het interesseren, in Antwerpen stond vandaag deze Vossloh G2000 van RRF
Rijden deze loks ook vrachten naar belgie en terug.... Meer informatie ?

**********************************************************************************************************
Re: Voosloh G2000 van Rotterdam Rail Feeding in Antwerpen
Is dat niet de lok van Antwerp Rail Feeding?
die zit meestal op linkeroever in bundel-zuid.
Deze rijd inderdaad vrachten in en uit Belgie
Deze rijd inderdaad vrachten in en uit Belgie

Rotterdam Rail Feeding/Antwerp Rail Feeding. Ik denk niet dat het veel uitmaakt, het is eerder een plaatselijke naam denk ik. De firma blijft tenslotte hetzelfde.wbrm schreef:Is dat niet de lok van Antwerp Rail Feeding?
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
- sammarco1
- Contacteer:
En op vaste dagen, uren, zodanig dat die loc te fotograferen valt tijdens een rit ?

**********************************************************************************************************
Voorlopig nog niet. De G2000 van RRF rijdt af en toe bloktreinen met Tsjechische ketelwagens tussen Gent en Kijfhoek.
- sammarco1
- Contacteer:
Ah, dan heb ik wel geluk gehad dat ik die daar trof. Ik was daar toevallig om eens te zien of er iets stond… Reuze Bingo

Donderdag heb deze kunnen spotten te Schellebelle rond 15uSander14 schreef:Voorlopig nog niet. De G2000 van RRF rijdt af en toe bloktreinen met Tsjechische ketelwagens tussen Gent en Kijfhoek.
Anderhalf uur later 16:30 Kalmthout lijn 12
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Rijdt die dan nooit via L59?b-loc schreef:Donderdag heb deze kunnen spotten te Schellebelle rond 15uSander14 schreef:Voorlopig nog niet. De G2000 van RRF rijdt af en toe bloktreinen met Tsjechische ketelwagens tussen Gent en Kijfhoek.

- trainfreak
Voorlopig zijn er 2 locs van RF (Rail Feeding) in België, het betreft de 1101 en de 1102.b-loc schreef:Donderdag heb deze kunnen spotten te Schellebelle rond 15uSander14 schreef:Voorlopig nog niet. De G2000 van RRF rijdt af en toe bloktreinen met Tsjechische ketelwagens tussen Gent en Kijfhoek.
Diegene die wij donderdag in Schellebelle gezien hebben (en ik enkele weken geleden in Gent-Zeehaven) was de 1102.
- sammarco1
- Contacteer:
En deze was de 1101, hopelijk kom ik dan ook de 1102 tegen
Ander vraagje wat ik wil toevoegen. Ook deze loc is in duitsland geimatriculeerd, hoe zit dat ?
Zie D-RRF en het uic getal 80
Ander vraagje wat ik wil toevoegen. Ook deze loc is in duitsland geimatriculeerd, hoe zit dat ?
Zie D-RRF en het uic getal 80

-
op de 1102 staat dit: 92 88 2272 001-9 B-RRF
Sinds een maand of 2 is deze loc vast te zien op maandag met een graantrein vanuit Sas van Gent tot Aachen via lijn 24.sammarco1 schreef:En op vaste dagen, uren, zodanig dat die loc te fotograferen valt tijdens een rit ?
Heb jij toevallig de uren van deze?Sander14 schreef:Sinds een maand of 2 is deze loc vast te zien op maandag met een graantrein vanuit Sas van Gent tot Aachen via lijn 24.sammarco1 schreef:En op vaste dagen, uren, zodanig dat die loc te fotograferen valt tijdens een rit ?