nachttrein Parijs-Italië

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Terminus

nachttrein Parijs-Italië

Bericht door Terminus »

Hallo,

Voor een eventueel volgend reisje bekijk ik de mogelijkheden om eens met de nachttrein naar Italië te gaan. Ik denk niet dat er nog veel mogelijkheden zijn, behalve uit Parijs..?! In tegenstelling tot de CNL, de Elipsos,... vind ik echter nergens een deftig prijsoverzicht van deze Artesia-nachttreinen. (Ik ben vooral geïnteresseerd in de FIP-toeslag en eventuele PRems)

Iemand die de tarieven weet of een interessante link heeft? Of zijn er nog andere doenbare alternatieven richting Italië?
Accelerat

Re: nachttrein Parijs-Italië

Bericht door Accelerat »

FIP toeslag zal hetzelfde zijn als de gewone Interrail toeslag, die schijnt nog best hoog te zijn op die verbinding. Enkele jaren terug was een couchette 6 €25,-. Dat stond echter in dat jaar gelijk aan de nationale nachttreinen van Italia, waarvan de CC-6 prijs ondertussen is verhoogd naar €35 bij couchette 4. (Couchette 6 bestaat in veel gevallen niet meer in Italië)
Sander14

Bericht door Sander14 »

http://www.artesia.eu/english/fare-train-travel.php misschien kom je hier verder mee?
Terminus

Bericht door Terminus »

Bedankt.
Départ + (Go) = de vroegboektarieven en Fip valt onder Pass1?
Sander14

Bericht door Sander14 »

Als je FIP geldig is in Frankrijk en Italië moet je onder pass1 kijken inderdaad.
groentje

Bericht door groentje »

Collega heeft inderdaad een slordige 400 euro betaald voor een heen-en-terug vanuit Rijsel met 5 personen.
neigezug

Bericht door neigezug »

FIP-reservering op Citynightline is de Aufpreis fur Passinhabers, online te reserveren bij de Deutsche Bahn en af te printen.de snelste manier voor Belgen voor CNL-reservaties.
Plaats reactie