Ik denk wel dat ze er wifi in zullen zetten, want wifi is in landen zoals estland helemaal ingeburgerd en overal beschikbaar, zelfs in de voorstadstreinen (soort S bahn) en in bijna alle langeafstandsbussen. 50 kilometer verder in Helsinki hebben de trams zelfs wifi
Zou je in dat geval teruggaan Bruno ? Want dan kan je evengoed naar Zwitserland of Nederland trekken om in dezelfde trein te zitten. Tenzij men natuurlijk dezelfde voordelen (gratis wifi, koffie/thee enz) ook in de nieuwe treinen zal voortzetten. Maar daar vrees ik voor..
Naar Estland zou ik zeker nog willen gaan (maar dan niet om de treinen), en de trein zou ik alleen nog maar nemen als die net uitkomt, want het busvervoer daar vind ik nogal redelijk efficiënt
Maar de nieuwe treinen worden pas in 2014 geleverd zo te zien, dus die oude soviettreinen met business class vliegtuigstoelen zullen wel nog een tijdje blijven rijden
of helemaal niets meer: probeer maar eens vanuit Estland naar Letland te gaan per trein...
Normaal zou er wel een mogelijkheid moeten zijn om te reizen via Tartu naar Valga, en daar een trein van de LDZ naar Riga nemen.