Dien is gisteren al uitgevallen hij raakte ni weg uit oostende
Zijn ze toch niet zo betrouwbaar. HLE 1812 heeft 13 minuten vertraging. (Moest om 19:52 in Gent zijn), zou zijn door problemen tussen Landen en Sint-Truiden.
Wat was het probleem met de 1808
Kan het zijn dat er een T18 de trein 7016 sleept (de trein Kortrijk - Landen die gekoppeld wordt aan de trein uit De Panne) of heb ik dit verkeerd gezien?
Break302 schreef:Die was inderdaad al dikke 10 minuten in vertraging bij het binnen rijden van Landen.
Jos
Was er geen regel dat de eerste panto tegen de draad moet?
Als gij met de 25kv wisselspanings panto op 3kv gelijkspannings lijn kan rijden moogt gij van mij dien 1ste omhoog doen se. ma tga ni veel beweging inzitten :p
Dien is gisteren al uitgevallen hij raakte ni weg uit oostende
Zijn ze toch niet zo betrouwbaar. HLE 1812 heeft 13 minuten vertraging. (Moest om 19:52 in Gent zijn), zou zijn door problemen tussen Landen en Sint-Truiden.
Wat was het probleem met de 1808
Problemen bij het klaarmaken van 1808, deze heeft dan met een HLE21 gereden
Gisteren heb ik 2233 gespot deze was 5 minuten te vroeg
260689 schreef:
Komt door een seinstoring tussen Denderleeuw en Brussel zuid op L50A. Heeft dus niets met de T18 te maken .
Waar kan je dat zien, op railtime stond er niks dat er een seinstoring was.
PassengersWeb, kan enkel het personeel op .
Ik kijk soms op teletekst, maar daar stond ook niks meer op, zijn er misschien sites die niet alleen voor het personeel zijn.
Op railtime verdwijnt dit als de storing voorbij is.
Merijn schreef:Kan het zijn dat er een T18 de trein 7016 sleept (de trein Kortrijk - Landen die gekoppeld wordt aan de trein uit De Panne) of heb ik dit verkeerd gezien?
Groetjes
Dan zou er ook uit De Panne een HLE18 vertrokken moeten zijn, en dat lijkt me zeer sterk. Oftewel laten ze de gecombineerde trein vanaf Gent met een HLE27 én een HLE18 rijden, maar dat lijkt me nog veel sterker.