Deze avond zat in P 8397 een eerste klasse rijtuig M4 (met pakwagen), waar in het midden van het rijtuig een display geïnstalleerd was. (Het type display deed me denken aan de Luxemburgse tweeledige stellen als ik me niet vergis.)
Iemand op de hoogte van een eventueel projectje met de M4'en?
M4 eerste klass met display
Re: M4 eerste klass met display
Gaan ze daar nu nog investeren? In rijtuigen die in reguliere dienst enkel nog op een handvol IR's en (zogezegde) IC's zitten, en verder bijna uitsluitend P-treinen verzorgen?
-
Ik vind het via de foto wel klein uitvallen. Ik weet niet als het in het begin van de wagon zit als alles wel duidelijk te lezen valt. Maar a, dat j-kun je niet beoordelen via een foto. Je zou het eens in het echt moeten zien.Terminus schreef:De foto (met GSM):
mvg,
Eddy (Treinen9880)

Ik weet dat er in England normen zijn van lettergrootte voor de leesbaarheid, hangt daar bij de normen voor gehandicapten toiletten enz.
Ik weet echter niet of de NMBS zo ook iets heeft.
Ik weet echter niet of de NMBS zo ook iets heeft.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Mij lijkt het dat dit type precies even groot is als deze op de CR-klassiekjes.
Maar ze zijn nog in zeer goede staat en zullen nog ettelijke jaren meegaan. Wat extra dienstverlening naar de eerste klasse reizigers toe is dan zeker niet onverstandigMIVB-reiziger schreef:Gaan ze daar nu nog investeren? In rijtuigen die in reguliere dienst enkel nog op een handvol IR's en (zogezegde) IC's zitten, en verder bijna uitsluitend P-treinen verzorgen?