M6 BDx

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
msts.be

M6 BDx

Bericht door msts.be »

Jaja , het is nu degelijk waar , het ontwerp van de M6 stuurrijtuigen is nu bekend.Voor wie regelmatig de nieuwsgroep ICF-HR bezoekt , ga naar het bericht "M6 pilote en bas à droite" , en men vindt de foto.

De foto stond in Railway Gazette , en men zei erbij dat dit M6 stuurrijtuig al statische testen heeft ondergaan in Crespin :?: :shock: Maar op de foto is het rijtuig nog helemaal niet af :!: :roll:

Voor wie iets meer wil weten : het is geen I11-kop , het is geen M4/M5-kop ; het is wel de kop van een V2N rijtuig van de SNCF (die op zich de kop hebben van een BB26000) , en die ziet er zo uit :
Afbeelding Weer een hoekig design dus , en ééntje dat weer niet echt past zowel bij de 13 als 27 ... waarom had men toch niet gewoon die kop van de DB overgenomen ? :roll:

Edit 06/05/2007 : Titel gewijzigd wegens meer inhoud-gerelateerd..
Laatst gewijzigd door msts.be op 06 mei 2007, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
adminn

Re: Ontwerp M6 stuurrijtuigen bekend !!

Bericht door adminn »

msts.be schreef: waarom had men toch niet gewoon die kop van de DB overgenomen ? :roll:
idd
achja
Wover

Bericht door Wover »

bah :(
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

yuk :cry:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Zo slecht is het nu ook weer niet. Met die mooie M6 livrei zal het wel beter worden, dat de livrei die er nu opzit.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Voor wie zich een idee wil vormen...
Photoshop: Afbeelding
Beesty

Bericht door Beesty »

amai, stuurpost lijkt wel héél erg hoog opt eerste zicht .. of ist maar een gedacht?
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Mijn excuses voor het gebruik van de 2 foto's... En vooral voor het vakkundig vern**ken ervan:p
Ik vertrek nu voor een weekje naar Praag, dus byebye! (bij het terugkomen zal ik wss wel 200 berichten mogen bekijken :()
Wover

Bericht door Wover »

SIMPY.be schreef:Voor wie zich een idee wil vormen...
Photoshop: Afbeelding
Ik heb de front ook eens wat geelachtig gemaakt in photoshop, en dan valt het eigenlijk ook nog wel mee :)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Dat ziet er goed uit, hé :D :D

Alleen denk ik niet dat ze de deuren aan het front waar de bestuurder zit, ook rood gaan maken, en dat ze daar een pakwagen gaan zetten.
Braintrain

M 6 stuurstand

Bericht door Braintrain »

Weeral een ontwerp van 20 jaar geleden. De stuurstanden van de
Zwitserse IC 2000 en van de Duitse dubbeldekkers zien er dan
toch heel wat moderner uit.
groentje

Bericht door groentje »

Jaja, het oog wil ook wat, maar als het rijdt en de bestuurder wat comfortabel zit, maakt het mij niet zo heel veel uit. Lelijke eendjes krijgen regelmatig op latere leeftijd nog een hele schare fans.
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Heb er nog wat aangefoefeld, en er valt wel iets van te maken.
Maar ik blijf het een lelijk gedrocht vinden, en kwa aerodynamica zijn we er sinds eind jaren 80 blijkbaar ook nie veel op vooruit gegaan
Afbeelding
adminn

Bericht door adminn »

groentje schreef:Lelijke eendjes krijgen regelmatig op latere leeftijd nog een hele schare fans.
ik ben de breaks zelfs mooi gaan vinden :D
rvdborgt

Re: Ontwerp M6 stuurrijtuigen bekend !!

Bericht door rvdborgt »

msts.be schreef:Voor wie iets meer wil weten : het is geen I11-kop , het is geen M4/M5-kop ; het is wel de kop van een V2N rijtuig van de SNCF (die op zich de kop hebben van een BB26000) , en die ziet er zo uit :
Mag ik een teiltje? Wat een lelijke kop zeg.

Groetjes,

Rian
Plaats reactie