Sander schreef:En hebben de mensen die zich wél normaal gedragen, én gewoon mooie foto's maken vanaf een legaal punt, zo'n leuk groen hek voor hun lens staan...
voor hogesnelheidslijnen is dit algemeen van toepassing dat deze volledige zijn afgesloten (in belgie en frankrijk toch)
Steven schreef:voor hogesnelheidslijnen is dit algemeen van toepassing dat deze volledige zijn afgesloten (in belgie en frankrijk toch)
Jup, hier in Nederland grotendeels ook. Maar ik heb het nu dus over de 'normale spoorlijnen', zo'n hek is toch gewoon zonde?
tja is meer dan alleen maar om ons te pesten he, eigenlijk moet je zoiets bezien uit standpunt van de spoorwegzelf.
er zijn al zoveel zelfmoorden, ongelukken en dergelijke meer, het is dus best aangeraden daar waar mogelijk zoveel mogelijk ongelukken te voorkomen he. jammer genoeg is de kostprijs soms spelbreker, anders hadden al veel meer lijnen afgesloten geweest, zeker op de gekende zwakke plaatsen.
Wat je hier soms allemaal ziet.
Mensen die in het station de sporen oversteken omdat ze anders hun trein op het andere perron missen.
In Schellebelle zag ik eens een jogger op het dienstpad net naast de sporen lopen...
Ik weet hier ook plaatsen zijn waar er gewoon een pad loopt recht naar de sporen toe, wel op L50a dan wel!
In Nederland lopen ze een beetje snel te zeiken als je als fotograaf een plaatje wil maken.
Maar ik steek wel spoorbanen over als ik echt denk dat ik de foto's uit een betere hoel kan maken.
Verder sta ik nooit op het 'schouwpad'.
Ik weet wel dat dienstwegen er moeten zijn, maar zo zonder bescherming.
Nuja, zolang er geen ongelukken gebeuren. Het is in een weggetje enkel toegankelijk voor tractors, fietsers en voetgangers, 'trage wegen' zoals we dat hier noemen.
Donderdag 'gespot' in Menen: een B-medewerker met een geel fluoPOLOOTJE voorzien van B-logo en de reflecterende strips. Is eens wat anders dan een fluoVESTJE
Patrick schreef:Donderdag 'gespot' in Menen: een B-medewerker met een geel fluoPOLOOTJE voorzien van B-logo en de reflecterende strips. Is eens wat anders dan een fluoVESTJE
Ik neem aan dat jij dus bij de bovenleiding werkt??
En ik hoop dat de spanning van de draad is met zo'n rubber neus achter je werkwagentje.
En ja je heb ze ook als doorwerkjas, Doorwerkpak en zelfs als regenpak met naam van de firma.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.