Vandaag dus in een M6 gezeten en regelmatig hoorde wij een echt alarm afgaan via de luidsprekers.Geen zoemer of zo maar een echt vervelend alarmsignaal.Iemand een verklaring voor dit ?
Concurrent schreef:Vandaag dus in een M6 gezeten en regelmatig hoorde wij een echt alarm afgaan via de luidsprekers.Geen zoemer of zo maar een echt vervelend alarmsignaal.Iemand een verklaring voor dit ?
het interieuralarm da gebruikt word om hulp in te roepen van de treinbegeleider, door op de knop hulp/assistance te drukken, het is idd vervelend, in de M6 klinkt het nog twee keer zo irritant en blijft duren tot de bediende in kwestie de knop herbewapend, sommige maken er precies een spel van deze knop is in te drukken heb ik de indruk
Hoe maak je nu eigenlijk de treinbestuurder duidelijk , als passagier dat hij achter z'n rode lichten heeft vergeten op te zetten ?Onlangs nog gezien in Antwerpen berchem, je kan dan wel naar voor sprinten maar hoe maak je het hem duidelijk Alee het is maar om gedienstig te zijn
Concurrent schreef:Hoe maak je nu eigenlijk de treinbestuurder duidelijk , als passagier dat hij achter z'n rode lichten heeft vergeten op te zetten ?Onlangs nog gezien in Antwerpen berchem, je kan dan wel naar voor sprinten maar hoe maak je het hem duidelijk Alee het is maar om gedienstig te zijn
Je ziet dat veel. Ook dat er percies klepjes voorhangen, voor die LED's van die M6'sen.
als het een gesleepte trein is is het de verantwoordelijkheid van de tbg, in het andere geval (ms en trekduw treinen) is het de bestuurder die het moet doen, in geval van trekduw met loc op kop kan de tbg er nog aan om deze aan te steken, ook zo voor motorstellen.