Ik ging vandaag tussen Erembodegem en Denderleeuw zoeken naar spotplaatsen langs L50A. Niet echt iets tegengekomen omdat L50A hoger ligt dan de straathoogte. Ik kwam wel een paar keer een soort weggetje tegen dat je naar boven kan zodat je de sporen kunt overlopen.
Maar ik denk dat dit eerder gebruikt zou worden voor hulpdiensten moest een trein problemen hebben.
Nu is mijn vraag of je langs daar mag staan om te spotten of niet?
En ligt L50A tussen Denderleeuw en Ternat op straathoogte?
Spotplaatsen langs L50A
Re: Spotplaatsen langs L50A
Nee ook daar ligt die hoger dan weg. Ze kruidt onder meer de edingsesteenweg.
Wat bedoel je hiermee. Bedoel je kruisen. Maar het ligt toch hoger dus daar heb je toch niks aan.Steven schreef:Nee ook daar ligt die hoger dan weg. Ze kruidt onder meer de edingsesteenweg.
Hij kruist de weg, via een hoger gelegen berm. Over de weg ligt een brug.Stijn91 schreef:Wat bedoel je hiermee. Bedoel je kruisen. Maar het ligt toch hoger dus daar heb je toch niks aan.Steven schreef:Nee ook daar ligt die hoger dan weg. Ze kruidt onder meer de edingsesteenweg.
Steven schreef:Hij kruist de weg, via een hoger gelegen berm. Over de weg ligt een brug.Stijn91 schreef:Wat bedoel je hiermee. Bedoel je kruisen. Maar het ligt toch hoger dus daar heb je toch niks aan.Steven schreef:Nee ook daar ligt die hoger dan weg. Ze kruidt onder meer de edingsesteenweg.
Zou het dan daar mogelijk zijn. En tussen Denderleeuw en Erpe-Mere ligt deze daar ongeveer gelijk of lager. Of moet je al tussen Gent en Brugge staan.
Je kan ook naar Schepdaal, werf Ninoofse steenweg.
En iets meer (1,5 à 2km) naar Brussel de IJsbergstraat. Op beide plaatsen sta je op een brug over de spoorweg. hou wel rekening met de werf: het op 4 sporen brengen van de L50A.
Veel geluk!
En iets meer (1,5 à 2km) naar Brussel de IJsbergstraat. Op beide plaatsen sta je op een brug over de spoorweg. hou wel rekening met de werf: het op 4 sporen brengen van de L50A.
Veel geluk!
Ter hoogte van Erembodegem (deelgemeente Aalst) een plaats gevonden via Google Street View waar de straat ongeveer op dezelfde hoogte ligt dan L50A.
Hallo, heb mij ook al zot gezocht naar een goede spotplaats tussen Denderleeuw en Brussel ... maar helaas.
Als je een degelijke spotplaats gevonden heb mag je deze altijd delen
Tussen Gent en Brugge zijn en mooie plaatsen zat.
groetjes,
Als je een degelijke spotplaats gevonden heb mag je deze altijd delen

Tussen Gent en Brugge zijn en mooie plaatsen zat.
groetjes,
De Vianestraat (ik weet wel niet hoe het daar nu zit met de werken langs L50a) komende van de Assesteenweg en de Papestraat in Aalst.