Vanochtend richting Antwerpen, om 6.53u te Mechelen (met 8 min. vertraging), was de HLE1844 present.
En zoals ik hier al eerder las, maakt hij inderdaad wel redelijk veel lawaai. Hij kan al wedijveren met de HLE20

Jorik,Jorik schreef:Vandaag is de 1828 achtergebleven in Oostende wegens te dun sleepstuk op de panto.
Was er ooit geen systeem met perslucht zodat de panto daalde als het sleepstuk te dun werd ?Bibke schreef:Is het de loc die dat constateerde of TB die dat visueel zag?Jorik schreef:Vandaag is de 1828 achtergebleven in Oostende wegens te dun sleepstuk op de panto.
Tzal wel nen andere stam geweest zijn peisk se.. Gebeurd wel vaker stamwisseling hoor.Stijn91 schreef:Dus je gaat van Antwerpen-Centraal naar Charleroi-Zuid met een 27 en in Charleroi-Zuid zetten ze er een 18 voor ipv de 27 en terug naar Antwerpen.
Nee normaal worden er in de dag geen locs gewisseld, enkel als de Loc naar de werkplaats moet kan dit wel eens gebeuren.Stijn91 schreef:Dus je gaat van Antwerpen-Centraal naar Charleroi-Zuid met een 27 en in Charleroi-Zuid zetten ze er een 18 voor ipv de 27 en terug naar Antwerpen.