en moet je dat echt elke keer hier melden?Stijn91 schreef:P7954 weer maar met 1 Sprinter ipv 2.Stijn91 schreef:Vandaag hetzelfde van dat.Stijn91 schreef:P7954 was vandaag met 1 Sprinter ipv 2.

en moet je dat echt elke keer hier melden?Stijn91 schreef:P7954 weer maar met 1 Sprinter ipv 2.Stijn91 schreef:Vandaag hetzelfde van dat.Stijn91 schreef:P7954 was vandaag met 1 Sprinter ipv 2.
Dit zorgt voor een enorme overbezetting. Vanaf Nijlen is het rechtstaan.profke schreef:daar dient die topic toch voor
alle gekheid op een stokje: 2357 rijdt tegenwoordig ook regelmatig met 1 break ipv de normale 4 wagens...
is er weer ergens schaarste? het vriest nog nie...
Het zou kunnen dat die 2 AM86's wel nodig zijn voor de volgende rit die ze moeten rijden.Nicholas schreef: Wat ik raar vind, is dat bv. L2358 en L2386 wel met 2*AM86 rijden, wat ook wel nodig is, en de nog drukkere L2357 en 2387 slechts met 1 break rijden...
Dit klassiekje was op zaterdag te zien op de IC Oostende Kortrijk.Terminus schreef:Zondag een gemoderniseerd klassiekje (766) op de IR Mechelen - Kortrijk, later die dag ook een break. Vermoedelijk omdat een M4-stam betrokken was bij een aanrijding op zaterdag.
de 2e ram blijft in Vorst rijtuigen overnachten en rijd als eerste Benelux 9205 naar Amsterdam. deze komt dus als laatste Benelux Amsterdam - Brussel. Bron de dienstleider van Vorst rijtuigenTerminus schreef:IC 9209 (en vermoedelijk dus ook P7211 Antwerpen - Brussel) reed vandaag met Oostenrijkse rijtuigen. Waaruit ik afleid dat de Belgische treinbegeleiders nu ook treinen met OBB-rijtuigen mogen verzekeren als treinchef.