Website NMBS en biljet verhoogde tegemoetkoming

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
pietje

Re: Website NMBS en biljet verhoogde tegemoetkoming

Bericht door pietje »

Kristofke schreef:Ik heb persoonlijk weinig problemen met antwoorden via post. Ik vind dat iets extra hebben.
Extra nutteloze kosten?
De juiste manier is volgens mij antwoorden zoals je wordt aangesproken: e-mail, telefoon, post, sociale media,...
groentje
Berichten: 7506
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Website NMBS en biljet verhoogde tegemoetkoming

Bericht door groentje »

Het zou me niet verbazen mocht het zelfs geen stilzwijgende afspraak zijn, maar ergens in een of andere wet staan. Zoals je ook alleen je contract kan opzeggen met een aangetekende zending (schrikt tegelijkertijd heel wat mensen af, da's ook mooi meegenomen).
rvdborgt
Berichten: 4657
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Website NMBS en biljet verhoogde tegemoetkoming

Bericht door rvdborgt »

Adler schreef:
Bibke schreef:
Jeroen schreef:Trouwens, mijn klacht werd via mail ingediend maar ik heb wel via de post een antwoord gekregen. Niet echt ecologisch maar dat is een detail...
Maar dat zegt veel over het feit dat DEN NMBS onvoldoende is meegegaan met de hedendaagse evolutie(s).
Dat is niet enkel bij de NMBS het geval.
Ik heb ook al vaak genoeg via e-mail een reactie van de NMBS-klantenservice gekregen. Trek nu niet meteen conclusies uit 1 geval...

Groetjes,
Rian
Plaats reactie