Ik heb een vraagje ivm het gebruik van de railpass.
Het is zo dat ik er nog een heb liggen met 2 vrije lijntjes van mijn ouders dat op moet tegen het eind van de maand.
Mag ikzelf, als 20-jarige, dan deze gebruiken? Ik betaal dan toch immers meer dan zou moeten. Het is voor het traject Eeklo-Brussel
Railpass
Re: Railpass
jij mag die volgens mij perfect gebruiken, het omgekeerde mag echter niet. Uw ouders mogen dus geen gopass gebruiken.
En denk je dat de NMBS daar kwaad voor zal zijn?jens123 schreef:Ik betaal dan toch immers meer dan zou moeten.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Er is geen enkel bedrijf die u gaat tegenhouden om meer te betalen dan wat er voorzien is, in tegendeel iedereen neemt toch graag meer in ontvangst dan wat er voorzien is.

Vergelijk het met reizen in tweede klas met een vervoerbewijs voor eerste klas: dat is me al verschillende keren overkomen (reisgezelschap in tweede klas enzovoort), maar nog nooit enige opmerking over gehad bij controle.
Met de NMBS weet je nooit natuurlijkoverweg13 schreef:En denk je dat de NMBS daar kwaad voor zal zijn?jens123 schreef:Ik betaal dan toch immers meer dan zou moeten.

- Dieselfreak
Staat er ergens op een Rail-Pass dat die niet geldig is voor min-26-jarigen?jens123 schreef:Mag ikzelf, als 20-jarige, dan deze gebruiken? Ik betaal dan toch immers meer dan zou moeten. Het is voor het traject Eeklo-Brussel
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.