Chemische wc bedoel je vermoedelijk.260689 schreef:naar tschijnt krijgen die ook wc op opvangplaats voor de kaka en de pipi in op te vangen (sorry het juiste woord daarvoor ontga mùe even![]()
![]()
![]()
![]()
)
NMBS investeert in nieuw treinmateriaal
Zal nog wel even duren voor we de eerste gemoderniseerde varkensneus zien. Mijn vermoeden is dat men hier zal mee beginnen eens de klassieke stellen allemaal gemoderniseerd zijn, en daar is nog een drietal jaar werk aan.
Hetzelfde zie ik gebeuren met de M5: Ook hier vermoed ik dat die modernisering zal beginnen eens alle M4 gedaan zijn, binnen een klein jaar dus.
Hetzelfde zie ik gebeuren met de M5: Ook hier vermoed ik dat die modernisering zal beginnen eens alle M4 gedaan zijn, binnen een klein jaar dus.
idd vrij logisch anders is er iets te veel materieel te gelijk buiten dienstTeach2 schreef:Zal nog wel even duren voor we de eerste gemoderniseerde varkensneus zien. Mijn vermoeden is dat men hier zal mee beginnen eens de klassieke stellen allemaal gemoderniseerd zijn, en daar is nog een drietal jaar werk aan.
Er was toch sprake dat er tegen begin volgend jaar 4 800'en moeten gemoderniseerd zijn.Steven schreef:idd vrij logisch anders is er iets te veel materieel te gelijk buiten dienstTeach2 schreef:.
Maar ja, er is van zoveel sprake hé

Den 823 is ook volledig herspoten zoals den 835.
Ze doen tegenwoordig wel hun best aan die stellen, wat ik zeer goed nieuws vind. Met wat geluk kunnen ze nog een jaar of 20 mee.
- e49memling
Als ze die varkensneuzen renoveren gaan die dus bij benadering naar hun oerkleur terug?Tux schreef:Lang leven de varkensneuzen

Ik heb ondanks op ne website ne foto gevonden van diene oervorm, het viel wel op dat boven de 1ste klasse er geen gele maar een orange band stond? of heb ik toen zo slecht gekeken? Die zelfde website sprak niet over varkensneuzen maar grijze muizen.

Nog ander bijnamen voor die stellen?
Hoe zegt ge dat in het Frans? Varkensneuzen?