Iemand dat al geprobeerd ?
http://www.b-rail.be/nat/N/timetables/pocket/index.php
Want bij mij start ARI niet volledig op , geeft aantal foutmeldingen weer .
Dienstregelingen op pda bekijken(gratis ARI voor PocketPC )
Re: Dienstregelingen op pda bekijken(gratis ARI voor Pocket
nagezien of je over deze dingen beschikt?Jean schreef:Iemand dat al geprobeerd ?
http://www.b-rail.be/nat/N/timetables/pocket/index.php
Want bij mij start ARI niet volledig op , geeft aantal foutmeldingen weer .
De ARIdisc Pocket PC-versie is compatibel met de Windows mobile 2003 en 2005.
Compact Framewrok 2.0 is vereist en is beschikbaar via ".NET Compact Framework 2.0 Redistributable"
Hier één foutmelding bij het opstarten en de applicatie wordt afgesloten vooraleer ik er iets van gezien heb.
Een PDA-versie van Ari stond al lang op mijn verlanglijst (lichter en kleine dan een spoorboekje en handig ook nog), maar het ding lijkt wel wat last te hebben van kinderziektes heb ik zo de indruk.
Nou ja, we zijn dan toch al met twee die het niet aan de praat krijgen.
Voorts kreeg ik zelfs bij de installatie al een foutmelding van een sleutel die niet gewijzigd kon worden.
Een PDA-versie van Ari stond al lang op mijn verlanglijst (lichter en kleine dan een spoorboekje en handig ook nog), maar het ding lijkt wel wat last te hebben van kinderziektes heb ik zo de indruk.
Nou ja, we zijn dan toch al met twee die het niet aan de praat krijgen.
Voorts kreeg ik zelfs bij de installatie al een foutmelding van een sleutel die niet gewijzigd kon worden.
Frank schreef: Nou ja, we zijn dan toch al met twee die het niet aan de praat krijgen.
Mogelijk is die sleutel door een ander programma in gebruik .
Heb je voor je ARI en .net installeerde je pda ge-soft-reset (want als je andere programma's sloot , blijven die deels in het geheugen hangen tot je softreset uitvoert , afsluiten is op pda eigenlijk naar achtergrond verwijzen en niet effectief afsluiten zoals op pc )?
Ik kreeg tijdens installatie geen foutmeldingen .
Bedankt voor jouw input.
Ik heb de beide programm's van de PDA gehaald, een soft reset gedaan en beide opnieuw geïnstalleerd.
.net installeert zonder probleem. Ari gaat de installatieprocedure op de PC af, ActiveSync pompt het over, de installatie op de PDA eindigt en dan gaat er op de PC nog iets verder. Daar krijg ik die foutmelding van die sleutel.
Maar: het werkt wel nu wel!
Zolang ik niet op de knop voorkeursstations klik, gaat alles prima. (anders krijg ik een crash).
Ik heb de beide programm's van de PDA gehaald, een soft reset gedaan en beide opnieuw geïnstalleerd.
.net installeert zonder probleem. Ari gaat de installatieprocedure op de PC af, ActiveSync pompt het over, de installatie op de PDA eindigt en dan gaat er op de PC nog iets verder. Daar krijg ik die foutmelding van die sleutel.
Maar: het werkt wel nu wel!

Re: Dienstregelingen op pda bekijken(gratis ARI voor PocketPC )
Heeft iemand het al werkend op Windows Mobile 6? Sinds kort staat er op de site dat het werkt op Windows mobile 2003, Mobile 2005 en Mobile 2006 en ik veronderstel dat ze met Mobile 2006, mobile 6 bedoelen. Helaas werkt het maar niet op mijn vriendin haar smartphone, de installatie mislukt steeds.
Mobile 6 heeft al een .net CF aan boord (nieuwere versie) en weigert de oude te installeren. (ik dacht echter wel dat er meerdere versies naast elkaar moeten kunnen, doch lukt niet.).
Op mijn Mobile 5 werkt het perfect. De Ari-map kopiëren kan wel en dan start het programma op, maar opzoekingen geven een fatale uitzondering. (op zich nog te begrijpen, het is niet geïnstalleerd, maar gekopiëerd).
Het call-center gaf me het nummer van de Ari-dienst, maar ik kom altijd op een fax terecht...
Mobile 6 heeft al een .net CF aan boord (nieuwere versie) en weigert de oude te installeren. (ik dacht echter wel dat er meerdere versies naast elkaar moeten kunnen, doch lukt niet.).
Op mijn Mobile 5 werkt het perfect. De Ari-map kopiëren kan wel en dan start het programma op, maar opzoekingen geven een fatale uitzondering. (op zich nog te begrijpen, het is niet geïnstalleerd, maar gekopiëerd).
Het call-center gaf me het nummer van de Ari-dienst, maar ik kom altijd op een fax terecht...