6 februari 2012 Maastricht - Visé (Via Mosana)

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
overweg13

6 februari 2012 Maastricht - Visé (Via Mosana)

Bericht door overweg13 »

Hallo

We trotseerden gisteren de milde winterkou en stapten van Maastricht naar Visé. Verslag van treinreis en wandeling op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ .

Veel leesgenot en
Met vriendelijke groet

overweg13
Stijn91

Re: 6 februari 2012 Maastricht - Visé (Via Mosana)

Bericht door Stijn91 »

Ik denk dat het loc 1811 of 1838 was.
overweg13

Bericht door overweg13 »

Stijn91 schreef:Ik denk dat het loc 1811 of 1838 was.
Bedankt!
Met vriendelijke groet

overweg13
kika

Bericht door kika »

Ik wacht vol ongeduld op de en.... :wink:
De wandelbeschrijving verbaasd me helemaal niet, de mooie of bijzondere natuurzaken zijn daar of klein of een stukje verder verwijderd van je wandelroute. Toch hoop ik dat je van je dag hebt genoten.

De mobiele lay-out van uw blog is trouwens ronduit slecht: geen leesbare kleurcombinatie, comments zijn niet zichtbaar.
overweg13

Bericht door overweg13 »

kika schreef:Ik wacht vol ongeduld op de en.... :wink:
De wandelbeschrijving verbaasd me helemaal niet, de mooie of bijzondere natuurzaken zijn daar of klein of een stukje verder verwijderd van je wandelroute. Toch hoop ik dat je van je dag hebt genoten.

De mobiele lay-out van uw blog is trouwens ronduit slecht: geen leesbare kleurcombinatie, comments zijn niet zichtbaar.
Tja, ik besef pas door jouw opmerking dat sommigen deze dingen tegenwoordig ook mobiel lezen... Als je daar zelf niet zo aan meedoet, denk je daar ook niet aan.
En na de en volgt natuurlijk met vriendelijke groet, maar dat is een vast onderschrift, vandaar de scheidende streep.
Met vriendelijke groet

overweg13
kika

Bericht door kika »

overweg13 schreef:
kika schreef:Ik wacht vol ongeduld op de en.... :wink:

Tja, ik besef pas door jouw opmerking dat sommigen deze dingen tegenwoordig ook mobiel lezen... Als je daar zelf niet zo aan meedoet, denk je daar ook niet aan.
En na de en volgt natuurlijk met vriendelijke groet, maar dat is een vast onderschrift, vandaar de scheidende streep.
Oh, nu snap ik hem, gelukkig dat ik mijn adem niet heb ingehouden. Mobiel is ook een grijze zone, iets wat zo groot is als een pocket, is fijn om af en toe op te lezen of te werken onderweg of in de zetel. En voor sommigen is dat misschien tegenwoordig of nieuw, anderen doen het al 15 jaar. Je m'en fous, 't ging me om je wandeling.
overweg13

Bericht door overweg13 »

Het was de 1834, heb ik uit goede bron vernomen.
Met vriendelijke groet

overweg13
Stijn91

Bericht door Stijn91 »

overweg13 schreef:
Het was de 1834, heb ik uit goede bron vernomen.
Raar, ik was is naar Denderleeuw gereden en ik zag ook alles passeren op L50A, ik weet welke op de IC K zaten en ik zag deze locs passeren. Ik weet ook welk uur ik er stond, zal misschien op een ander uur gestaan hebben dan.
Plaats reactie