Ontbreken van eerste klasse rijtuigen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
am62

Ontbreken van eerste klasse rijtuigen

Bericht door am62 »

2006 en 2037 geen eerste klasse aan boord.
Mijn verhaal op http://opdetrein.blogspot.com/
Laatst gewijzigd door am62 op 08 feb 2012, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
fets

Re: gewijzigde samenstelling.

Bericht door fets »

am62 schreef:2006 en 2037 geen eerste klasse aan boord.
2015 ook niet. veronderstel dat ze allemaal met dezelfde stam zijn gereden?

Ik heb een boterbriefje en verontschuldigingen van de TBG gekregen, maar moet ik nu wachten tot mijn railpass helemaal vol is eer ik compensatie kan krijgen?
am62

Re: gewijzigde samenstelling.

Bericht door am62 »

fets schreef:Ik heb een boterbriefje en verontschuldigingen van de TBG gekregen, maar moet ik nu wachten tot mijn railpass helemaal vol is eer ik compensatie kan krijgen?
De treinkaarthouder is altijd de pineut : Art. 56. Terugbetalingen
§1. Een houder van een Treinkaart kan geen aanspraak maken op enige terugbetaling of vergoeding bij wijziging in de treindienst of bij het uitvallen van rijtuigen 1ste klas of plaatsgebrek waardoor de reiziger in 2de klas moet reizen. In geval van treinvertragingen
is de compensatieregeling van art. 34 van toepassing.

De biljetten : Art. 71. Terugbetalingen
§1. Volgende gevallen voor terugbetaling worden in aanmerking genomen: f) een eersteklasbiljet dat geheel of gedeeltelijk in tweede klas werd gebruikt wegens plaatsgebrek: terugbetaling van het prijsverschil tussen beide klassen voor het afgelegde traject;

(opmerking am62 : maar geen spoor van uitvallen van eerste klasse rijtuigen...)

Maar voor de passes heb ik NIETS gevonden.... kan dat ?

Eventueel kunnen de heren moderatoren dit topic afsplitsen in een thread Ontbreken van eerste klasse rijtuigen ? Hierin kan dit dan aan bod komen.

Grtz
S
Plaats reactie