Dat lijkt mij dan al een verbetering want vroeger werd er botweg geantwoord dat men op dat Contact Center die info niet heeft en ook niet kan bemachtigen.overweg13 schreef:Het is inderdaad hemeltergend dat een vraag om informatie over een bus die maar niet komt, je al gauw een euro kost, omdat het zo lang duurt voor je via het 070-nummer aan de correcte info komt. De operator moet immers ook bij de dispatching te rade gaan.
Je ergernissen over de omleidingen begrijp ik perfect! Tot voor kort heeft men hier gedurende 2,5 jaar (!) voor omvangrijke wegenwerken verschillende belangrijke lijnen omgelegd. Er werd een vervanghalte voorzien op een locatie die in principe enkel door niet-omgelegde lijnen werd bediend. Op zich zeer goed maar men heeft zich nooit de moeite getroost om aan die vervanghalte (aangepaste) dienstregelingen van de omgelegde lijnen uit te hangen. Aan een vervanghalte stapt men immers niet enkel af maar ook op, nee? De originele dienstregeling was door de grote omleiding niet meer bruikbaar. Op mijn vraag of het toch niet de moeite waard is om voor bijna 3 jaar een nieuwe dienstregeling op te maken en die dan uit te hangen, kreeg ik het waanzinnig belachelijke antwoord dat dit weinig meerwaarde zou bieden omdat dienstregelingen niet altijd kunnen worden nageleefd wegens druk verkeer, vertragingen, etc