Kwestie van proviand en het nodige vocht !
Het wordt een lange , lange , ... hongerige en dorstige dag , met veel volk en mooi weer

Bedoel je mij, en iemand uit Amersfoort? Deze rit wil ik niet missen(en de ander ook niet), zelfde avond ingeschreven! Eerste keer met de TSP mee, zal mij benieuwenBibke schreef:Gelukkig maar zou ik zeggen.
Zodoende kan deze rit doorgaan.
De avond toen ik de post pas ingebracht had op de verschillende fora waren er al onmiddellijk 2 inschrijvingen vanuit Nederland.
Ik denk het wel. Men wist bij het bestuur niet wat er gebeurde toen er de volgende ochtend (na mijn post op de treinfora en Facebook (p.s. als ik kan, post ik de info direct nadat de voorzitter die me mailt)), men merkte dat er al 2 inschrijvingen waren en dan nog vanuit Nederland.The_Knitter schreef:Bedoel je mij, en iemand uit Amersfoort? Deze rit wil ik niet missen(en de ander ook niet), zelfde avond ingeschreven! Eerste keer met de TSP mee, zal mij benieuwenBibke schreef:Gelukkig maar zou ik zeggen.
Zodoende kan deze rit doorgaan.
De avond toen ik de post pas ingebracht had op de verschillende fora waren er al onmiddellijk 2 inschrijvingen vanuit Nederland.
2 Overnachtingen in Brussel geboekt, dus ben er mooi op tijd bij
Ik begreep dat we een email zouden ontvangen met het toegangsbewijs?factageklerk schreef:Hier is zojuist het kaartje in de bus gevallen ,
Hoe men dat voor inschrijvingen uit Nederland regelt weet ik niet, maar hier stuurt men het toegangsbewijs per post af met wat informatie over de rit. De gedetailleerde info over de reisweg zelf word bij het vertrek uitgedeelt op de treinpronkie001 schreef:Ik begreep dat we een email zouden ontvangen met het toegangsbewijs?factageklerk schreef:Hier is zojuist het kaartje in de bus gevallen ,
Mocht je uw ticket niet ontvangen dan maak je maar een kopie van uw rekeninguittreksel, je barreert de gegevens waar niemand iets mee te maken heeft en je laat dat zaterdag zien.ijzeren rijn 82 schreef:ik heb nog steeds niks binnen gekregen
ik heb toch een reservatie bevestiging gehad en heb betaald
iedereen heeft zijn tickets al , is er een reden voor mischien ?
Nog niet panikeren, er is nog een hele week tussen...ijzeren rijn 82 schreef:ik heb nog steeds niks binnen gekregen
ik heb toch een reservatie bevestiging gehad en heb betaald
iedereen heeft zijn tickets al , is er een reden voor mischien ?