vraag CFL

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
trainspotterstef
Contacteer:

vraag CFL

Bericht door trainspotterstef »

Ik ga zaterdag naar de CFL om te gaan treinspotten.
Maar heb bepaalde vragen zou er iemand me kunnen helpen
1 waar zou ik de Bolle neus vinden (CFL 1604)
2 wat staat er nog overeind van het depot met draaischijf - waar staat het museum materieel
3 is er de zaterdag veel beweging in Bettembourg en waar kan ik de geparkeerde loc's terug vinden
Stef
Steven

Re: vraag CFL

Bericht door Steven »

tip komende zaterdag en zondag zijn er geen doorgaande IC treinen Brussel Luxemburg wegens werken.

info op http://www.railtime.be/website/werkinfo

er zijn bussen tussen Libramont, marbehan, arlon
trainspotterstef
Contacteer:

Bericht door trainspotterstef »

Steven schreef:tip komende zaterdag en zondag zijn er geen doorgaande IC treinen Brussel Luxemburg wegens werken.

info op http://www.railtime.be/website/werkinfo

er zijn bussen tussen Libramont, marbehan, arlon
Steven bedank voor de info maar ik ga met de wagen er gaan nog een paar vrienden mee
Mark7758
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

trainspotterstef schreef:Ik ga zaterdag naar de CFL om te gaan treinspotten.
Maar heb bepaalde vragen zou er iemand me kunnen helpen
1 waar zou ik de Bolle neus vinden (CFL 1604)
2 wat staat er nog overeind van het depot met draaischijf - waar staat het museum materieel
3 is er de zaterdag veel beweging in Bettembourg en waar kan ik de geparkeerde loc's terug vinden
Stef
1) Depot Luxemburg
2) Weinig. Een deel staat in Luxemburg en een deel staat in Petange. (In Petange staat het achter slot en grendel en ze houden daar niet van fotograven op zaterdag en zondag.)
3) Genoeg. (Kant van Esch en Luxemburg.) Ook hier geldt je komt op spoorterrein. Het terrein van Lorry-rail dat er naast ligt heeft overal hekken en camera's.

Als je leuk wil fotograveren. Tussen Bettembourg en Esch een plekje zoeken langs de lijn. (Ja hij is overal flink begroeit)
Of je neemt het voetgangersbrug bij Schifflange.
Een andere leuk plekje is tussen Schouweiler en Dippach langs de lijn. (Er ligt een wandelpad naast en er komt toch regelmatig wat langs.)

Veel plezier.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Plaats reactie