minibar op IC-A 522?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
nahoj

minibar op IC-A 522?

Bericht door nahoj »

Ik merkte daarnet op de gele vertrekaffiches in Brussel-Zuid per toeval op dat de IC-A die om 0u06 vertrekt naar Luik-Welkenraedt, d.w.z. trein nr. 522, op di-vrij een minibar of barrijtuig aan boord heeft (het cocktailglas-symbooltje). Dus niet op za en zo, maar vooral ook niet op maandag; daar is zelfs een speciaal extra lijn voor ingevoegd, zònder het symbooltje.
Uiteraard geen spoor daarvan op de NMBS-reisplanner, railtime of de Bahn.de-reisplanner. Het lijkt me ook totaal onwaarschijnlijk en met stellige zekerheid een vergissing.

Maar het staat er toch maar :o
Steven

Re: minibar op IC-A 522?

Bericht door Steven »

Wetende dat die trein uit een ms96 bestaat
BlubBlub
Contacteer:

Bericht door BlubBlub »

In een MS96 kan je niet door met een minibar?

Ik herinner me nog dat -als ik door omstandigheden- de IC naar Oostende in Brussel-Zuid nam (ik werd verondersteld de Knokke-Blankenberge te gebruiken), er door de rijtuigen wel een minibar passeerde... Als dat ver genoeg voor Gent was, dan nam ik nog dikwijls een koffie ook :-)
Steven

Bericht door Steven »

die opmerking naar MS96 is vooral gericht op het gedeelte BARRIJTUIG in het eerste bericht, een minibar kan wel.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Ik heb al een aantal keren de 522 gebruikt, en nooit geen minibar te bespeuren. Dat zal wel een foutje zijn.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Steve

Bericht door Steve »

Steven schreef:die opmerking naar MS96 is vooral gericht op het gedeelte BARRIJTUIG in het eerste bericht, een minibar kan wel.
Is de ruimte ter hoogte van de stuurpost eerste klas er trouwens niet voor gemaakt? Of waar dient die ruimte anders voor?
Steven

Bericht door Steven »

MIVB-reiziger schreef:
Steven schreef:die opmerking naar MS96 is vooral gericht op het gedeelte BARRIJTUIG in het eerste bericht, een minibar kan wel.
Is de ruimte ter hoogte van de stuurpost eerste klas er trouwens niet voor gemaakt? Of waar dient die ruimte anders voor?
Dat is een gewone pakwagen, enkel de stuurrijtuigen i11 hebben een afzonderlijke ruimte voor een minibar.
Plaats reactie