Kruidvat stunt met treinticket

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Galactic

Re: Kruidvat stunt met treinticket

Bericht door Galactic »

rudi houthooft schreef:Wat de kortere geldigheidsduur betreft, denk ik dat de NMBS speculeert op het feit dat er in december en januari het Shoppingticket te verkrijgen is. Ik denk dat dit de reden is waarom de ticketten niet meer geldig zijn tot einde december.
Dat is inderdaad de reden. Het shoppingbiljet komt terug.
Kristofke

Bericht door Kristofke »

Galactic schreef:
rudi houthooft schreef:Wat de kortere geldigheidsduur betreft, denk ik dat de NMBS speculeert op het feit dat er in december en januari het Shoppingticket te verkrijgen is. Ik denk dat dit de reden is waarom de ticketten niet meer geldig zijn tot einde december.
Dat is inderdaad de reden. Het shoppingbiljet komt terug.
En waarom kunnen deze tickets niet naast elkaar leven? Het shoppingticket is dat niet enkel in het weekend en de kerstvakantie geldig?
rudi houthooft

Bericht door rudi houthooft »

Er zijn terug goedkope treintickets van het Kruidvat te koop van 24 april tot 6 mei. De biljetten zijn geldig tot 30 juni 2012. De prijs is : 9,95 euro. Dus weer iets duurder. De gebruiksvoorwaarden zijn zoals gewoonlijk.
The_Knitter

Bericht door The_Knitter »

Bron? Kan er (nog) niets over vinden.
rudi houthooft

Bericht door rudi houthooft »

Gewoon even kijken op : www.kruidvat.be/nmbs , daar vind je de nieuwe aanbieding al op terug.
apestaart

Bericht door apestaart »

Zou deze actie van Kruidvat-ticketten ook bestaan in Nederland? Natuurlijk zou deze ticketten enkel verkrijgbaar zijn in de Nederlandse filialen.
Dat zou interesant zijn voor reizen binnen Nederland.
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

Er zijn in Nederland voortdurend acties: Kruidvat, Albert Heijn, Hema etc. Momenteel is er eentje bij blokker.nl.
rvdborgt

Bericht door rvdborgt »

apestaart schreef:Zou deze actie van Kruidvat-ticketten ook bestaan in Nederland?
Voortdurend. Om de 1 à 2 maanden zijn er ergens dagkaarten te koop voor rond de 15 euro.

Huidige actie:
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... tId=119366

Groetjes,
Rian
Plaats reactie