Goedemiddag,
Ik hoop dat deze vraag hier juist geplaatst is:
Vrijdagmiddag vertrek ik met de Benelux (a. Brussel Zuid 15:42) naar België. Zaterdag een ritje met de TSP.
Zondagochtend neem ik de trein van 10:05 naar Lille Flandres (met overstap op Gent St Pieters).
Maandagavond neem ik de TGV van 18:07 uit Lille Europe, en vanaf Brussel per IC verder naar Nederland.
Weet iemand of er nog een aantal "bijzondere" treintjes rijden? Ik weet oa de EC91(?) van 7:33 uit Brussel Zuid, en de vrijdagmiddagspits de HLE11'jes in een aantal P-treintjes.
Ben ook benieuwd of ik nog de HLE20'en kan aantreffen.
Alvast bedankt
Durk
"Bijzondere" treinen?
-
Re: "Bijzondere" treinen?
de EC 91 wordt al een week door een hle 13 getrokken
en voor de 11 die vind je op de P treinen richting oudenaarde en gent-sint-pieters
voor de hle 20 weet ik niet exact welke treinen ze nog vanuit brussel-zuid slepen
en voor de 11 die vind je op de P treinen richting oudenaarde en gent-sint-pieters
voor de hle 20 weet ik niet exact welke treinen ze nog vanuit brussel-zuid slepen
ec97 was vrijdag met 2006... maar de trein is niet vertrokken uit Brussel-Zuid wegens problemen met de rijtuigen of loc ...
-
De EC's had ik met de TSP-rit HLE26 nog met de 20'ers, mooi op tijd dushle2127 schreef:de EC 91 wordt al een week door een hle 13 getrokken

De 11'en weet ik wel zo ongeveer. Verder komt er niet veel bijzonders?