Ik wachtte expres tot de groene lampjes brandden, maar dat hielp niet. Het zou wel kunnen dat het een drukknop is, want dat zou verklaren waarom het niet meteen werkte voor mij.kika schreef:Ik dacht dat het een druksensor is, tenminste bij andere desiro uitvoeringen. Maar inderdaad is het vaker dat je goed moet drukken, (of misschien moet wachten tot de groene ledjes branden?)
NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Het zijn er wel goedkope, de ene is veel gevoeliger als de andere. Kan iemand eens proberen of het al verbeterd is met vorige modellen: als je drukt voor de deuren worden ontgrendeld, verschijnen de rode lampjes, als je blijft duwen gaan de deuren niet open. Is dat bij die van de NMBS anders? Al vaker gemerkt dat mensen (ik ook) net te vroeg duwden en dan kan je blijven wachten.
Je bedoelt dat eens je de knop ingedrukt hebt voordat de deuren gelost zijn, je de knop eens terug moet loslaten en opnieuw indrukken voor de deuren openen?
Dat komt namelijk op veel materieel van de NMBS voor. Met name bij het nieuwere. Een deur van een MS96 kan je ook niet open krijgen als je die knop ingedrukt laat, die van Breaks, M4, M5, etc wel.
Dat komt namelijk op veel materieel van de NMBS voor. Met name bij het nieuwere. Een deur van een MS96 kan je ook niet open krijgen als je die knop ingedrukt laat, die van Breaks, M4, M5, etc wel.
Bij de I11 lukt het ook niet, máár daar heb je wel bijzonder handige ledjes die tonen wanneer de deur vrijgegeven is...Dietrich schreef:Je bedoelt dat eens je de knop ingedrukt hebt voordat de deuren gelost zijn, je de knop eens terug moet loslaten en opnieuw indrukken voor de deuren openen?
Is er iemand die weet hoe het zit met de software van de deuren?
De 2e keer dat ik nog is in een Desiro zat had ik ook problemen met de deuren.
De 2e keer dat ik nog is in een Desiro zat had ik ook problemen met de deuren.
Gisterenavond rond 17u30 de 8005 gezien in het station van Antwerpen-Berchem. Dat moet de IR 2839 naar Nijvel geweest zijn.
Goed mogelijk: rond 1840 passeerde er een Desiro van Brussel-Noord richting Zuid. Nummer niet gezien, maar moet dezelfde zijn geweest.Kleine schreef:Gisterenavond rond 17u30 de 8005 gezien in het station van Antwerpen-Berchem. Dat moet de IR 2839 naar Nijvel geweest zijn.
Klopt heb ik zien staan in Antwerpen-CentraalLHOON schreef:Goed mogelijk: rond 1840 passeerde er een Desiro van Brussel-Noord richting Zuid. Nummer niet gezien, maar moet dezelfde zijn geweest.Kleine schreef:Gisterenavond rond 17u30 de 8005 gezien in het station van Antwerpen-Berchem. Dat moet de IR 2839 naar Nijvel geweest zijn.

En de Desiro rijdt inderdaad op die verbinding, ik heb er al ingezeten.
-
Ik heb er nog geen enkele gezien
Hier moet dringend verandering in komen

De 08004 zat vanochtend op L6379 Antwerpen-C 7:57 --> Brussel-Z 9:17
ik kan niet wachten tot die rijdt op het traject "Antwerpen-Neerpelt"Klassiekje schreef:Ik heb er nog geen enkele gezien![]()
(doordenkertje)
gingen ze niet enkel herentals-mol elektrificeren ? en beste mensen ge zult ze nog wel genoeg zien na een tijd ben je ze beu gezien .niet dat ik ze slecht vind maar uiteindelijk ga je ze toch bijna op elke lijn zien rijden .. 

Laat ons hopen dat hij daar nooit rijdt, want dat zou dan een compleet verkeerde inzet zijn. Ze zijn nu eenmaal niet bedoeld voor IR- of IC-diensten.profke schreef:ik kan niet wachten tot die rijdt op het traject "Antwerpen-Neerpelt"Klassiekje schreef:Ik heb er nog geen enkele gezien![]()
(doordenkertje)
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
en toch zijn ze bezig om van brussel-zuid naar arlon te rijden alles kan bij de nmbs kijk maar naar de weekends op antwerpen-charleroi daar rijden ze met am 96,klassieke stellen,800en en m6en zou men ni verbazen als ze er binnenkort nog sprinters op zien ...overweg13 schreef:Laat ons hopen dat hij daar nooit rijdt, want dat zou dan een compleet verkeerde inzet zijn. Ze zijn nu eenmaal niet bedoeld voor IR- of IC-diensten.profke schreef:ik kan niet wachten tot die rijdt op het traject "Antwerpen-Neerpelt"Klassiekje schreef:Ik heb er nog geen enkele gezien![]()
(doordenkertje)