Intersoc

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Joris
Contacteer:

Intersoc

Bericht door Joris »

Hallo,
Intersoctrein 13492 uit Chur/Fribourg komt aan te Dendermonde op 14/07/2006. Loc van dienst is de 2149. Afbeelding Meer foto's: http://www.jorisrail.be
Meer foto's van deze rit: http://www.wallorail.be
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Kris

Bericht door Kris »

Mooie foto!
Heb je meer foto's van deze trein in Dendermonde?
Steven

Bericht door Steven »

sbb rijtuigen op die plaats zijn natuurlijk een zeldzaamheid, meestal zijn de intersoctreinen samengesteld uit i10 en i6 rijtuigen de laatste jaren
260689

Bericht door 260689 »

Steven schreef:sbb rijtuigen op die plaats zijn natuurlijk een zeldzaamheid, meestal zijn de intersoctreinen samengesteld uit i10 en i6 rijtuigen de laatste jaren
eind de kerstvakantie van vande jaar waren er 2 oude rijtuigen van sbb mee tot gent st pieters
1607

Bericht door 1607 »

260689 schreef:
Steven schreef:sbb rijtuigen op die plaats zijn natuurlijk een zeldzaamheid, meestal zijn de intersoctreinen samengesteld uit i10 en i6 rijtuigen de laatste jaren
eind de kerstvakantie van vande jaar waren er 2 oude rijtuigen van sbb mee tot gent st pieters
jij kan dit al voorspellen? :roll:
260689

Bericht door 260689 »

1607 schreef:
260689 schreef:
jij kan dit al voorspellen? :roll:
ik bedoel daarmee eind de kerstvakantie van DIT jaar denk dat het op 7 januari was van 2006 er moeten hier ook foto's van zijn ik denk dat Joris de mol deze foto's had genomen
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Kris schreef:Mooie foto!
Heb je meer foto's van deze trein in Dendermonde?
Ja, maar deze zijn helaas bijna allemaal in tegenlicht... De enige goede is die van de EC wagen zelf...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
260689 schreef:
260689 schreef: eind de kerstvakantie van vande jaar waren er 2 oude rijtuigen van sbb mee tot gent st pieters
ik bedoel daarmee eind de kerstvakantie van DIT jaar denk dat het op 7 januari was van 2006 er moeten hier ook foto's van zijn ik denk dat Joris de mol deze foto's had genomen
Dat klopt, het gaat om deze foto's: Afbeelding SBB rijtuigen zitten enkel in Intersoctreinen als er een I6/I10 defect raakt.
Dit is dit jaar bij mijn weten reeds 3 maal gebeurd, de derde keer heb ik gelezen, ergens in februari, en zou ook een RIC geweest zijn.
Nu heeft men nog geluk gehad dat als het defect niet voor het vertrek was opgemerkt en men dus een eind in het defect rijtuig moest meerijden, dat er al niet veel stuk kan, terwijl in januari onderschepte ik 1 van de probleemrijtuigen. Deze droeg een blauw papiertje van de SBB met volgende boodschap: Pas de chaufage, keine Heise, midden in de winter is dat niet zo fijn uiteraard...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Sander

Bericht door Sander »

Is er ergens op een forum ofzo te lezen wanneer die dingen rijden, of krijg je die info via-via? Je ziet er zo vaak foto's van :) .
260689

Bericht door 260689 »

Sander schreef:Is er ergens op een forum ofzo te lezen wanneer die dingen rijden, of krijg je die info via-via? Je ziet er zo vaak foto's van :) .
ja kan dit krijgen via via maar, je kan gewoon langs de lijn staan en veel geluk hebben
Sander

Bericht door Sander »

Aha, ok, ik dacht dat het misschien wel ergens op een website te lezen was... Dank :) .
maartenc

Bericht door maartenc »

18 augustus ga ik weg met intersoc naar maloja 8)
K V B

Bericht door K V B »

260689 schreef:
Sander schreef:Is er ergens op een forum ofzo te lezen wanneer die dingen rijden, of krijg je die info via-via? Je ziet er zo vaak foto's van :) .
ja kan dit krijgen via via maar, je kan gewoon langs de lijn staan en veel geluk hebben
Is er ergens een dienstregeling bekend van deze treinen? Ook wat betreft het Zwitserse deel. Kan ik eens proberen of ik 'm op de plaat krijg.
Sander

Bericht door Sander »

K V B schreef:Is er ergens een dienstregeling bekend van deze treinen? Ook wat betreft het Zwitserse deel. Kan ik eens proberen of ik 'm op de plaat krijg.
Idem voor mij, in Zwitserland rijden die dingen meestal met allerlei leuke locs enzo... :)
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

maartenc schreef:18 augustus ga ik weg met intersoc naar maloja 8)
Waar is de tijd dat ik ook naar Maloja ging. Was toen nog niet echt geïnteresseerd in treinen, dus weet nix meer van het materieel waarmee toen (10jaar geleden) gereden werd, maar was een aangename reis.
Plaats reactie