Intersoctrein 13492 uit Chur/Fribourg komt aan te Dendermonde op 14/07/2006. Loc van dienst is de 2149.

Meer foto's van deze rit: http://www.wallorail.be
Groeten,
Joris De Mol
jij kan dit al voorspellen?260689 schreef:eind de kerstvakantie van vande jaar waren er 2 oude rijtuigen van sbb mee tot gent st pietersSteven schreef:sbb rijtuigen op die plaats zijn natuurlijk een zeldzaamheid, meestal zijn de intersoctreinen samengesteld uit i10 en i6 rijtuigen de laatste jaren
ik bedoel daarmee eind de kerstvakantie van DIT jaar denk dat het op 7 januari was van 2006 er moeten hier ook foto's van zijn ik denk dat Joris de mol deze foto's had genomen1607 schreef:jij kan dit al voorspellen?260689 schreef:eind de kerstvakantie van vande jaar waren er 2 oude rijtuigen van sbb mee tot gent st pietersSteven schreef:sbb rijtuigen op die plaats zijn natuurlijk een zeldzaamheid, meestal zijn de intersoctreinen samengesteld uit i10 en i6 rijtuigen de laatste jaren
Dat klopt, het gaat om deze foto's:260689 schreef:ik bedoel daarmee eind de kerstvakantie van DIT jaar denk dat het op 7 januari was van 2006 er moeten hier ook foto's van zijn ik denk dat Joris de mol deze foto's had genomen260689 schreef: eind de kerstvakantie van vande jaar waren er 2 oude rijtuigen van sbb mee tot gent st pieters
Is er ergens een dienstregeling bekend van deze treinen? Ook wat betreft het Zwitserse deel. Kan ik eens proberen of ik 'm op de plaat krijg.260689 schreef:ja kan dit krijgen via via maar, je kan gewoon langs de lijn staan en veel geluk hebbenSander schreef:Is er ergens op een forum ofzo te lezen wanneer die dingen rijden, of krijg je die info via-via? Je ziet er zo vaak foto's van.