Ook kwam de Prio-stam met de deur uit een oud Bs-rijtuig nog langs.
Vlak nadat ik uitgestapt was uit de L-trein 2785
1.

NMBS M6
2.

DBS 6510 + Speno te Kalmthout (B)
Met op een kleine afstand van de L-trein werd al gevolgd door DBS met de Speno.
3.

NMBS 2829+Zeebrugge2-shuttle
Gevolgd door de Zeebrugge2-shuttle
4.

NMBS2834+Prio's met Bs-deur
Vandaag reed IC 9223 met een aparte samenstelling. Hier komt de trein langs met de gewoonlijke Prio-rijtuigen, maar het voorste rijtuig achter loc, in rijrichting links vanuit Brussel, heeft een aparte deur. Deze deur komt nog uit de oude Bs'n, en is tijdelijk geplaatst na een klein ongelukje op de Watergraafsmeer. Hierdoor kan de stam alsnog gaan rijden met genoeg rijtuigen.
5.

CrossRail DE6311+Neuss-shuttle (43551)
Ook CrossRail kwam met en vertraging nog even buurten in Kalmthout, opweg naar Venlo en verder, en passeert hier station Kalmthout.
6.

NMBS 1868+M6
Arriveert te Kalmthout als IC naar Charleroi Süd
7.

NMBS Duikbril 950
Twee lege treinstellen van NMBS zijn onderweg naar Essen, om vanuit daar een Piekuurtrein te gaan rijden. Hier passeert de trein station Kalmthout met de 950 op kop.
8.

NMBS2809+Staaltrein naar Wales
Ook vandaag reed de staaltrein vanaf Beverwijk naar Wales weer. Vanaf Kalmthout rijdt NMBS Logistics deze trein naar verdere bestemming, en passeert hier het station van Kalmthout in België.
9.

NMBS 1815+M6
Passeert hier station Kalmthout opweg naar Essen
Verder viel mij op dat daar een buslijn 670 komt, die in beide richtingen elkaar daar tegenkomen. Met een gelede bus ... De ene bus wacht op de doorgaande weg tot de andere bus een rondje gemaakt heeft bij het station. Ik dacht dat lijn 670 niet bij station Kalmthout kwam? Lijn 671 en 672 heb ik niet voorbij zien komen in dat uurtje (of moet hem toen gemist hebben..)