Graffitispuiters op google video

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Wover

Bericht door Wover »

Waarom spuit je niet gewoon wat plakkaten vol en zet je die in je tuin, of als het echt mooi is vraag je aan je gemeente of je ze nergens in een parkje mag zetten.

Ik ontken niet dat sommige graffiti mooi is, maar waarom moet dat op treinen of gebouwen waar het niet mag?

Er zijn verschillende plaatsen waar het wel mag ook, en als je niet goed genoeg bent, stop er dan mee
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Kijk, er staat ik Oostende een hoop afgedankte treinen. Dat ze dat dan daar opdoen :!: :!: :!: :!: :!: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
1607

Bericht door 1607 »

Jonathan schreef:Kijk, er staat ik Oostende een hoop afgedankte treinen. Dat ze dat dan daar opdoen :!: :!: :!: :!: :!: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
das een opmerking te ver he. ik volg wover hier helemaal in.
THE FORCE

Bericht door THE FORCE »

Jonathan schreef:Kijk, er staat ik Oostende een hoop afgedankte treinen. Dat ze dat dan daar opdoen :!: :!: :!: :!: :!: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Als da zouw mogen
wel de reden wrrm veel mensen op treinen spuiten is omdat dan hun werk door 1000 mensen gezien word
Wover

Bericht door Wover »

En dat zijn dan duizenden mensen die een slecht beeld krijgen van de NMBS, of een onveiligheidsgevoel krijgen.

Proficiat!
5307

Bericht door 5307 »

sluit alles op in een loods, dan hebde 100% minder kans om grafity EN beschadiging te krijgen, 1 nadeel... als fotografen een foto willen nemen MOET dat binnen de muren, en niet in de zonnestralen :oops:

dus nmbs, ik hoop dat je dit niet leest :wink:
SteC

Bericht door SteC »

5307 schreef:sluit alles op in een loods, dan hebde 100% minder kans om grafity EN beschadiging te krijgen, 1 nadeel... als fotografen een foto willen nemen MOET dat binnen de muren, en niet in de zonnestralen :oops:

dus nmbs, ik hoop dat je dit niet leest :wink:
Ik zie ze al vorst rijtuigen overdekken...
En dan worden die loodsen beklad.
Rail2Go

Bericht door Rail2Go »

Ja maar dan niet meer op de treinen :lol:
Wover

Bericht door Wover »

Loodsen rijden niet heel het land rond e, maar natuurlijk passeren er ook veel treinen naast de loodsen, dus loodsen zijn niet echt een optie.

Gewoon hoge hekken onder elentrik, daar kunnen ze geen graffiti opspuiten ;)
Rail2Go

Bericht door Rail2Go »

nee maken ze kapot :wink:
Wover

Bericht door Wover »

Gewoon de bovenleiding op die hekken aansluiten dan.

Liefst van een HSL :twisted:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Wie dan durft urineren tegen de omheining ....Is wel geen slecht idee om alles achter gesloten draad te stallen!
Rail2Go

Bericht door Rail2Go »

Concurrent schreef:Wie dan durft urineren tegen de omheining ....Is wel geen slecht idee om alles achter gesloten draad te stallen!
Is al eens geprobeerd. Echter werden toen de ramen van de treinstellen in geslagen met stenen en of werd het hek vernield.

24 uurs beveiliging is de enige optie en alsnog wat er dan graffiti gespoten.
1607

Bericht door 1607 »

Rail2Go schreef:
Concurrent schreef:Wie dan durft urineren tegen de omheining ....Is wel geen slecht idee om alles achter gesloten draad te stallen!
Is al eens geprobeerd. Echter werden toen de ramen van de treinstellen in geslagen met stenen en of werd het hek vernield.

24 uurs beveiliging is de enige optie en alsnog wat er dan graffiti gespoten.
hell yeah 1500 kv :lol: die zullen het ook wel gevoeld hebben. maar ik veronderstel wel dat het een kleinere spanning was. :twisted:
Wover

Bericht door Wover »

niet overdrijven e, in NL is het 1500V

Maar spanning doet allemaal niet terzake, tis de stroom die feitelijk telt e.

Als ge da in dezelfde kring zet als ne optrekkende 13 ofzo... :P

Ma bon, we gaan wat off topic en zitten wat te zwanzen :P
Gesloten