Hallo hier allemaal,
ik ben momenteel een roman aan het schrijven met een treinbestuurder als één van de hoofdpersonages. Omdat ik nogal een freak ben om details zo waarheidsgetrouw op te nemen in mijn verhaal ben ik op zoek naar foto's en/of info van het interieur van stuurhutten. Meer bepaald van een trein met nummer 2731 - 2760 (serie 2) en ook van een AM80.
Tevens zoek ik eigenlijk ook wel iemand (of verschillende personen) die me nu en dan wel even wil helpen met technische details en ook wel met gewone alledaagse dingen die je als treinbestuurder meemaakt tijdens je job. Je mag me altijd een berichtje sturen als je dat leuk zou vinden om aan mee te werken.
groeten !
foto's stuurhut
Re: foto's stuurhut
welkom op het forum.
Eerst al een kleine aanpassing, we spreken niet van stuurhut maar van een stuurpost.
Heb je al is via google gezocht? normaal staat het internet vol met foto's van verschillende treinen.
Als je in google "stuurpost HLE27" ingeeft vind je er zo, als je in voorgaande tekst HLE27 vervangt door "break" ga je ook van die treinen verschillende foto's vinden. Dan heb je de vrije keuze te bepalen welke foto je goed genoeg vindt om u op te baseren (de ene is al scherper dan de andere).
Eerst al een kleine aanpassing, we spreken niet van stuurhut maar van een stuurpost.
Heb je al is via google gezocht? normaal staat het internet vol met foto's van verschillende treinen.
Als je in google "stuurpost HLE27" ingeeft vind je er zo, als je in voorgaande tekst HLE27 vervangt door "break" ga je ook van die treinen verschillende foto's vinden. Dan heb je de vrije keuze te bepalen welke foto je goed genoeg vindt om u op te baseren (de ene is al scherper dan de andere).
Re: foto's stuurhut
thx steven dat zijn op zich al een hele hoop tips en inderdaad op deze manier wel doeltreffende zoekresultaten !
voor jullie allemaal hier allicht heel evident
.
tot later
altijd tips en hints welkom !!
voor jullie allemaal hier allicht heel evident

tot later
altijd tips en hints welkom !!