Allé, we leven in hoop!hle2127 schreef:de laatste tijd gaat het toch al beter (qua tractie problemen ) tegenwoordig toch al minder kans da er 50 % tractie ofzo is .
heb daarstraks nog is op de desiro gezeten en hij heeft heel eventjes doorgeslipt maar da was ook direct gedaan
NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Over de graffiti:
Bundels hebben totaal geen bescherming, als men nu elke bundel afsluit met een poort en hek met elektriciteit op (dit voor de hele bundel) en als een trein de bundel uit wilt gaat er altijd een poort open en toe. Dus bundels hebben volledige bescherming nodig zo is het minder mogelijk dat er nog graffiti op treinen komt.
Bundels hebben totaal geen bescherming, als men nu elke bundel afsluit met een poort en hek met elektriciteit op (dit voor de hele bundel) en als een trein de bundel uit wilt gaat er altijd een poort open en toe. Dus bundels hebben volledige bescherming nodig zo is het minder mogelijk dat er nog graffiti op treinen komt.
Had de Desiro ook tractieproblemen?hle2127 schreef:de laatste tijd gaat het toch al beter (qua tractie problemen ) tegenwoordig toch al minder kans da er 50 % tractie ofzo is .
heb daarstraks nog is op de desiro gezeten en hij heeft heel eventjes doorgeslipt maar da was ook direct gedaan
Teveel "power" misschien...

Anderzijds is dat even slippen niet "abnormaal", om te voelen wanneer het slipt moet ge het eerst even proberen.
Zelfs een traxx doet het volgens mij.

Anderzijds is dat even slippen niet "abnormaal", om te voelen wanneer het slipt moet ge het eerst even proberen.
Zelfs een traxx doet het volgens mij.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
Ik heb al gezien dat ze op de IR Antwerpen - Nijvel de displays gebruiken, zijn ze dat van plan bij alle treinen te doen?
Want ik heb ze op de CR Eigenbrakel - Aalst nog niet zien werken.
Want ik heb ze op de CR Eigenbrakel - Aalst nog niet zien werken.
waarom zou een desiro tractie problemen hebben ? daarstraks was het aan het gieten en dan een beetje slip is dood normaal .ik heb hem heel effe horen RAZEN maar echt van heel korte duur zeker een + punt als je het mij vraagt !Stijn91 schreef:Over de graffiti:
Had de Desiro ook tractieproblemen?hle2127 schreef:de laatste tijd gaat het toch al beter (qua tractie problemen ) tegenwoordig toch al minder kans da er 50 % tractie ofzo is .
Die slipdetectie...zou de Desiro dat "proberen" na elke stop ?
Iemand die al opleiding gehad heeft .... ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
hoe bedoel je het ? na elke stop want ik volg precies effe niet . zitten hier nergens TB's van aalst ofzo ? 

steven had vriendelijk gevraagd om terug over te gaan naar de desiro .
ik zou zeggen opent een topic met graffiti ofzo
ik zou zeggen opent een topic met graffiti ofzo

Ik heb een deel reacties in een nieuw onderwerp geplaatst ivm het Onderhoud van treinen in binnen en buitenland.
hoe bedoel je want ik volg hier niet echt .slipdetectie is er toch altijd ?dentheo schreef:Die slipdetectie...zou de Desiro dat "proberen" na elke stop ?
wat me net nog is opgevallen ze worden hier stillekes aan vuil . die mogen toch door een carwash ? ik weet in aalst is er geen maar in plaats van die stellen in het weekend naar merelbeke over te brengen misschien best naar vorst-rijtuigen met dan een passage door de was straat ?

Daarvoor zijn er nog te weinig bestuurders opgeleid (tot nu toe). In het weekend stelt men zo al minder diensten op dus de kans op ze door de carwash te trekken in het weekend is wat klein he.
als ze ermee tot in merelbeke kunnen rijden waarom niet naar FOVR de bestuurders van aalst kennen het stuk FBMZ-FOVR ook wel en carwashes in het weekend worden er toch genoeg gedaan in brussel 

Alles zit in grafieken he, meestal laten die niet zoveel aanpassing toe hoor.
CR 2058 met vertrek om 8:01 in Brussel-Zuid naar Aalst zou ook al met Desiro gereden worden.
De 2839 reed vandaag met de 08004 en 08009, dus ik veronderstel dat het gekoppeld rijden nu geen problemen meer vormt?