[quote="Stijn91"]CR 2058 met vertrek om 8:01 in Brussel-Zuid naar Aalst zou ook al met Desiro gereden worden.[/qu
ben je wel zeker die worden nog altijd in denderleeuw gekoppeld dus dat zou me redelijk verbazen
en inderdaad er rijden er al gekoppeld ,dus ik vermoed dat de problemen eruit geraken
Stijn91 schreef:CR 2058 met vertrek om 8:01 in Brussel-Zuid naar Aalst zou ook al met Desiro gereden worden.
ben je wel zeker die worden nog altijd in denderleeuw gekoppeld dus dat zou me redelijk verbazen
en inderdaad er rijden er al gekoppeld ,dus ik vermoed dat de problemen eruit geraken
Iemand op Skykrapercity zei het, of dit waar is weet ik dus niet, morgen zal ik alvast het deel van Geraardsbergen zien, misschien dat het deel van Zottegem wel Desiro is en het deel van Geraardsbergen niet natuurlijk.
Stijn91 schreef:CR 2058 met vertrek om 8:01 in Brussel-Zuid naar Aalst zou ook al met Desiro gereden worden.
ben je wel zeker die worden nog altijd in denderleeuw gekoppeld dus dat zou me redelijk verbazen
en inderdaad er rijden er al gekoppeld ,dus ik vermoed dat de problemen eruit geraken
Iemand op Skykrapercity zei het, of dit waar is weet ik dus niet, morgen zal ik alvast het deel van Geraardsbergen zien, misschien dat het deel van Zottegem wel Desiro is en het deel van Geraardsbergen niet natuurlijk.
da iets iet onozel want dan moet het stuk van geraardsbergen ook met een desiro zijn afwel is het minstens 2 desiro's en anders minstens 2 klassiekskes want anders kan hij zich misschien mis keken hebben ik zou zeggen laat t maar weten
am62 schreef:CR2058 rijdt van FBMZ naar FLS via FDD... (dus geen treindeel FZT en geen treindeel FGRA)
Je weet toch dat CR2257 (Zottegem) en CR5207 (Geraardsbergen) met koppeling in Denderleeuw (vertrek om 7:40) naar Brussel-Zuid rijden en in Brussel-Zuid onder een ander treinnummer verder rijden naar Aalst.
Stijn91 schreef:Je weet toch dat CR2257 (Zottegem) en CR5207 (Geraardsbergen) met koppeling in Denderleeuw (vertrek om 7:40) naar Brussel-Zuid rijden en in Brussel-Zuid onder een ander treinnummer verder rijden naar Aalst.
CR2058 is de trein Brussel-Zuid naar AALST (via Jette)
Ik vermoed dat je het een en ander door elkaar haalt.
FBMZ 8.00
Jette 8.18
FDD 8.46
FLS 8.54
Groetjes
S
Laatst gewijzigd door am62 op 17 jul 2012, 19:53, 5 keer totaal gewijzigd.
In deze tussenfase kan het best zijn dat mensen tijdelijk moeten overstappen ipv de koppeling die anders met de klassiekers gebeurde. Dit alles tot er voldoende Desiro's zijn en natuurlijk ook voldoende opgeleide bestuurders.
Steven schreef:In deze tussenfase kan het best zijn dat mensen tijdelijk moeten overstappen ipv de koppeling die anders met de klassiekers gebeurde. Dit alles tot er voldoende Desiro's zijn en natuurlijk ook voldoende opgeleide bestuurders.
Niet enkel bestuurders maar ook treinbegeleiders, Ik als rangeerder moet ook de Desiro kennen.
CR2257 vertrok deze morgen om 7:40 in Denderleeuw en kwam toe in Brussel-Zuid op spoor 10 en vertrok op spoor 10, CR2077 kwam toe op spoor 12 en vertrok ook op spoor 12 naar Zottegem.
jawel jawel want als je bij aankomst gaat kijken bij brussel-zuid staat er op zottegem geraardsbergen deze treinen worden degelijk gekoppeld in denderleeuw(FDD) .ik zou zeggen kijkt railtime is goed na . tikt brussel-zuid in en dan aankomsten (die trein komt aan om 7u58)
2257 en 5207 worden gekoppeld in denderleeuw rijden zo door naar FBMZ en daar vertrekt die als 2058 naar FLS
Als je treinen per ritnummer vraagt zegt railtime het volgende
2056 trein in FBMZ gekoppeld aan 2255 zie trein van Zottegem
2057 trein in FBMZ gekoppeld aan 2256 zie trein van Zottegem
2058 geen opmerkingen
2059 trein in FBMZ gekoppeld aan 2258 zie trein van Zottegem
Dus bij trein 2058 wijkt men af van het klassieke patroon.
Steven schreef:Als je treinen per ritnummer vraagt zegt railtime het volgende
2056 trein in FBMZ gekoppeld aan 2255 zie trein van Zottegem
2057 trein in FBMZ gekoppeld aan 2256 zie trein van Zottegem
2058 geen opmerkingen
2059 trein in FBMZ gekoppeld aan 2258 zie trein van Zottegem
Dus bij trein 2058 wijkt men af van het klassieke patroon.
Zo een zaken zie ik ook bij de IR's De Panne - Brussel-Noord in het weekend die dan verder gaan als L-trein naar Aalst (onmogelijk als de IR met M6 is). In Railtime staan vrij veel fouten.