Wat denken jullie als ik vragen mag? Zie ik dit verkeerd in?

Nochtans werd er tijdens de infosessie uitdrukkelijk verteld dat de opleiding in september zou starten, dat er al een hele planning was opgesteld en dat mensen NIET zouden worden geparkeerd op een dienst in afwachting van. Wat voor zin heeft het om een verplichte infosessie te houden als er over concrete elementen die mensen bezighouden toch maar nonsens worden verteld?Junkie88 schreef:gvd, ik zit dan nog met mijn vingers te draaien tot oktober, want die interimbureau's bellen ook niet terug voor korte, tijdelijke opdrachten.
Vandaag mijn brief gehad. Ik ben als eerste gerangschikt, betekent dat dan dat ik rapper 'mag beginnen'?Jeroen schreef:Nochtans werd er tijdens de infosessie uitdrukkelijk verteld dat de opleiding in september zou starten, dat er al een hele planning was opgesteld en dat mensen NIET zouden worden geparkeerd op een dienst in afwachting van. Wat voor zin heeft het om een verplichte infosessie te houden als er over concrete elementen die mensen bezighouden toch maar nonsens worden verteld?Junkie88 schreef:gvd, ik zit dan nog met mijn vingers te draaien tot oktober, want die interimbureau's bellen ook niet terug voor korte, tijdelijke opdrachten.
Was het ook niet zo dat de lichting van september specifiek voor Brussel was bestemd (min.5 jaar) of is dat enkel voor 1e OSTCH?
Hasselt heeft wel een zeer goede verbinding vind ik. Toen ik even in het Maasland logeerde bij mijn vriendin, pendelde ik tussen Genk & Diegem. Lange terugrit, maar de heenrit was toch zeer snel vond ik. Hasselt, Diest, Aarschot, Leuven.groentje schreef:En als je nog niet vastzit aan een hypotheek en een vriend(in) met job en kinderen, is een verhuis ook altijd een optie, natuurlijk. Ik heb mij mijn verhuis naar Brussel, nu ondertussen 5 jaar geleden, nog niet beklaagd. Inderdaad een zaligheid, op een kwartiertje op je werk staan... Anderzijds, van Brugge naar Brussel moet zowat de best mogelijke verbinding zijn die je maar kan dromen, de Kempen, Limburg en veruit het grootste deel van Wallonië doen het veel minder goed, zowel qua frequentie als qua snelheid.