Modernisering Breaks
Re: Modernisering Breaks
Ik heb vorige week in de vernieuwde 315 gezeten en ik vond hem nogal vreemd ruiken. Het leek wel een soort ontsmettingsmiddel of iets dergelijks. Op mijn terugreis (enkele uren later) hing die geur er nog. Wat kan dat geweest zijn?
Laatst gewijzigd door KB op 12 mei 2012, 03:18, 1 keer totaal gewijzigd.
L'union fait la force.
Re: Modernisering Breaks
kan misschien een kuisproduct zijn waarmee men snachts de treinen binnen kuist.



Re: Modernisering Breaks
Dat zou zeker kunnen die kuisproducten (indien voldoende gebruikt) hebben een langdurige en zeker in begin vrij sterke geur.
Re: Modernisering Breaks
hallo
Hier zijn ze... 10% gedaan
01. 308 ==> 03-11-09
02. 380 ==> 06-05-10
03. 378 ==> 02-09-10
04. 391 ==> 13-01-11
05. 313 ==> 30-03-11
06. 383 ==> 16-06-11
07. 311 ==> 04-08-11
08. 429 ==> 08-11-11
09. 315 ==> 23-01-12
10. 316 ==> 17-02-12
11. 317 ==> 26-03-12
12. 309 ==> 17-04-12
13. 324 ==> 21-05-12
14. 310 ==> 05-06-12
gr
M
Hier zijn ze... 10% gedaan
01. 308 ==> 03-11-09
02. 380 ==> 06-05-10
03. 378 ==> 02-09-10
04. 391 ==> 13-01-11
05. 313 ==> 30-03-11
06. 383 ==> 16-06-11
07. 311 ==> 04-08-11
08. 429 ==> 08-11-11
09. 315 ==> 23-01-12
10. 316 ==> 17-02-12
11. 317 ==> 26-03-12
12. 309 ==> 17-04-12
13. 324 ==> 21-05-12
14. 310 ==> 05-06-12
gr
M
Re: Modernisering Breaks
Marcad schreef:Hier zijn ze... 10% gedaan

-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23
Re: Modernisering Breaks
De eerste treinen is het altijd nog even uitvinden wat je allemaal kan tegenkomen en wat er dan gedaan moet worden. Daarna zijn deze "problemen" bekend en is het sneller uit te vinden.Dieselfreak schreef:Het gaat ineens zoveel sneller...
De vaak gemaakte vergelijking met de revisie van ICM: De 4011 (eerste gemoderniseerde treinstel) is 7 maart 2005 uit dienst gegaan, om 17 april 2007 weer in dienst te gaan. (9 oktober 2006 uit revisie).
De snelste gemoderniseerde ICM-III is de 4096: 46 dagen.
Re: Modernisering Breaks
Hoi,
Vandaag zag ik Break 328.Deze was pas gemoderniseerd en ik zag deze in Rotselaar.
Lukas
Vandaag zag ik Break 328.Deze was pas gemoderniseerd en ik zag deze in Rotselaar.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
- Dieselfreak
- Berichten: 2102
- Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
- Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent
Re: Modernisering Breaks
Ik heb de 328 vanmorgen iets voor 9 uur gezien in Menen, hij deed, gekoppeld aan een niet-gemoderniseerd exemplaar, de IC L van 8:57 richting Brussel.Lukas schreef:Vandaag zag ik Break 328.Deze was pas gemoderniseerd en ik zag deze in Rotselaar.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
- Dieselfreak
- Berichten: 2102
- Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
- Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent
Re: Modernisering Breaks
Gisteren heb ik in de 383 gezeten, van Brussel tot Kortrijk.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Re: Modernisering Breaks
Dieseltrein, de 383 is nu toch al meer dan een jaar klaar (zie lijstje van Marcad). Tenzij het een typfout is en je de 338 bedoelt?
- Dieselfreak
- Berichten: 2102
- Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
- Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent
Re: Modernisering Breaks
Het was wel degelijk stel 383.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Re: Modernisering Breaks
327 rijd vandaag L586 Mechelen - Gent - Brugge. Is in gent gekoppeld met de de 391 die eveneens ook gemoderniseerd is.
Re: Modernisering Breaks
dit gaat wel zeer langzaam... als 10% pas klaar is en er komt maar 1 stel per maand (!) naar buiten, dan duurt het nog meer dan 10 jaar (!). Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
De seriemodernisering van de 87 ICMm 3-delers duurde maar 3 jaar.
De seriemodernisering van de 87 ICMm 3-delers duurde maar 3 jaar.