Stations raden met een beeld van de stationshal/de perrons
Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Ik betaal een bak Jupiler als het Houyet niet is.
Dan moet degene die de foto hier zet er maar rekening mee houden...Dieselfreak schreef:Dergelijke aanwijzingen zijn niet toegestaan, die moet je onzichtbaar maken.LML schreef:Het dieseltje rijdt al richting Libramont
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Houyet is het juiste antwoord, Steven mag een nieuwe opgave posten.
Moeten we hier lessen uit trekken?
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Ik denk ook dat we er Lessen moeten uittrekken.overweg13 schreef:Moeten we hier lessen uit trekken?

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Thanks voor de tip. Dat is het inderdaad als je het mij vraagt.
Een van de mooie realisaties van architect J.P. Cluysenaar, die de stations van de Dender-Waas-lijn ontwierp.
Het heeft wel veel van zijn oorspronkelijke charme verloren doordat de torentjes verdwenen zijn, zie
http://users.skynet.be/garesbelges/lessines.htm
Het heeft wel veel van zijn oorspronkelijke charme verloren doordat de torentjes verdwenen zijn, zie
http://users.skynet.be/garesbelges/lessines.htm
En als je er niet genoeg van krijgt : http://spoorwegknooppuntfgra.be/lessines.htm
Waar ook nog andere realisaties van Cluysenaar staan (klik op Geraardsbergen, Ninove, Denderleeuw, Zandbergen, Idegem, Acren). Om dan nog de ongelooflijke knappe realisaties van Lokeren en Dendermonde niet te vergeten (inclusief Zele en nog enkele andere stations die helaas verdwenen zijn).
Maar terug naar de orde van de dag...
Waar ook nog andere realisaties van Cluysenaar staan (klik op Geraardsbergen, Ninove, Denderleeuw, Zandbergen, Idegem, Acren). Om dan nog de ongelooflijke knappe realisaties van Lokeren en Dendermonde niet te vergeten (inclusief Zele en nog enkele andere stations die helaas verdwenen zijn).
Maar terug naar de orde van de dag...
-
Dag,
Zullen we na enkele maanden pauze dit spelletje nog eens nieuw leven inblazen? Ik zal alvast de aanzet geven met onderstaande opgave...
Veel succes!
Zullen we na enkele maanden pauze dit spelletje nog eens nieuw leven inblazen? Ik zal alvast de aanzet geven met onderstaande opgave...
-
-
Meteen correct, proficiat! Aan jou voor de volgende opgave...
-
Misschien niet zo moeilijk, maar heb nu eenmaal niet zo veel foto's van stations