Stations raden met een beeld van de stationshal/de perrons
Re: Stations raden met een beeld van de stationshal/de perro
Ook niet! Dacht dat ie sneller geraden zou worden...
Ik gok op Simonis, omwille van de omheining bij de brug en de troosteloze flat, maar ik dacht dat die flat verder weg stond?
Inderdaad, het is Simonis. De foto is vrij dicht bij het einde van het perron genomen, op enige afstand van de (overdekte) zone waar de treinen stoppen, daarom dat de zaken misschien iets anders lijken. En erg lange treinen die het volledige perron benutten, komen hier toch zelden tot nooit.
Ter referentie, dit lag achter me:

Ter referentie, dit lag achter me:

-
Ik was ook wel even aan het twijfelen tussen Brussel-West en Simonis, maar toen ik de brug goed bekeek, wist ik dat het Simonis waskika schreef:Ik gok op Simonis, omwille van de omheining bij de brug en de troosteloze flat, maar ik dacht dat die flat verder weg stond?

Ik heb erg weinig foto's van Belgische stations en al helemaal weinig die niet al veel teveel verraden. Mocht deze niet snel geraden zijn, heb ik nog een andere foto van dezelfde klok met heel wat meer achtergrond. De kabelsalade is al een tijdje opgeruimd.
Dat was snel! Waaraan had je het herkend?
Dat is gewoon super herkenbaar, er is geen enkel ander station waar de klokken zo opgehangen zijn in die stijl, inclu de werkgaten waar men aan de bedrading kan. (al dan niet afgedekt op een degelijke manier)
Ik kende zelf geen andere stations waar het zo is, maar ik ging er niet van uit dat dat het enige station was
Nou ja, gefeliciteerd, jou beurt!

Ik wil wel 'ns weten wat het exacte uur is op die stationsklok. Er zijn 4 verschillende mogelijkheden... 

Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
LML schreef:Ik wil wel 'ns weten wat het exacte uur is op die stationsklok. Er zijn 4 verschillende mogelijkheden...
12u23
Maar gefotografeerd op 2010:11:14 12:47:17... Ik wacht vol ongeduld op een foto van Stevens werkdag ergens te velde 

Is zien of er mensen zijn die deze onderdoorgang herkennen.
- Bijlagen
-
- DSC_5289.jpg (37.26 KiB) 3291 keer bekeken