Tijdens de heenreis moeten we overstappen.
Bij de overstap te Bern even een foto maken natuurlijk
Deze stellen verzekeren de S bahn rond Bern, ze hebben een 3+2 zetelopstelling met individuele zetels.
en als ze is wat power nodig hebben zetten ze er voldoende achter elkaar, ook al is het een losse rit zoals op deze foto. van dit soort toestanden hebben we er wel meer gezien (van uit hotel zicht tussen de bomen door op spoorlijn) vier op kop, 2 op kop en twee aan staart.
Als ik het dus goed snap moet dat met een 13 ook perfect mogelijk zijn. OF het toegelaten is is een andere zaak. Ik heb in elk geval nog geweten dat ze aan de benelux rijtuigen in opzending toegevoegd hebben achter de lok (die dus aan het duwen was).
SteC schreef:Als ik het dus goed snap moet dat met een 13 ook perfect mogelijk zijn. OF het toegelaten is is een andere zaak. Ik heb in elk geval nog geweten dat ze aan de benelux rijtuigen in opzending toegevoegd hebben achter de lok (die dus aan het duwen was).
met een 13 is het idd mogelijk, er was echter 1 probleem, de deuren werden gelost aan de verkeerde kant voor die rijtuigen die zich aan de andere kant van loc bevinden, bij een benelux worden idd rijtuigen mee in opzending gegeven, maar zijn niet toegankelijk voor passagiers