De vakantie is weer voorbij is en het werkend leven weer is begonnen.
Voor mijn werk moet ik dagelijks op- en neer pendelen tussen Oss en 's-Hertogenbosch. Tussen beide genoemde plaatsen rijdt 4 keer per uur een trein. Twee maal de IC Roosendaal - Zwolle en twee maal de Sprinter Nijmegen -Deurne. In de avond en zondags rijdt de Sprinter maar 1 keer per uur.
Hierbij een kleine impressie van het het OV (bus en treinverkeer) aldaar. Foto's zijn van de maanden maart tot heden.
Oss de IC's Roosendaal - Zwolle.
NS ICRm met BDs voorop.

NS 1743 met ICRm.

NS ICMm.

NS ICRm met 1758 achterop.

NS ICMm.

Oss de Sprinters Nijmegen - Deurne.
NS SGMm 2949.

NS SGMm 2979.
's-Hertogenbosch diverse treinen.
NS SLT, deze kwam vanuit Utrecht vandaan en werd hier afgekoppeld. Het andere deel reed door naar Breda.

NS SGMm als Sprinter naar Nijmegen.

NS ICRm als IC Eindhoven - Schiphol.

NS VIRM als IC Alkmaar - Maastricht/ Heerlen.

NS Plan V, buiten dienst.

NS VIRM als IC Zwolle - Roosendaal.

NS VIRM Eindhoven - Schiphol.

NS ICMm als Ic Roosendaal - Zwolle.
's-Hertogenbosch busstation.
Hier rijden de bussen van Veolia Transport (streekdienst) en Arriva (stads- en streekdienst).
Arriva 767 als lijn 61 naar Kruiskamp.

Arriva 762 als lijn 68 naar Maasoever.

Arriva bus uit de 5900 serie. Een Whright Commander). Deze bus komt uit het concessie gebied DAV.Dit is het gebied vanaf Utrecht, Gorinchem tot aan Rotterdam. Vandaar dat hij ook in de originele kleur is niet in de provincie kleuren grijs/rood.

Arriva 783 als lijn 64. Deze lijn rijdt enkel in de spits.

Arriva 8230, buiten dienst.

Arriva laat diverse (spits) lijnen rijden door onderaannemers. Veolia laat enkel de spitslijnen rijden door onderaannemers.
Juijn Rossum Setra als lijn 655 (Schoolliner). Rijdt deze route iov Arriva. Deze lijn valt onder de concessie Riverenland/ Achterhoek.

Diamond Tours als spitsbus iov van Arriva.

Veolia 5831 als lijn 300 naar Tilburg.

Veolia 5250 als lijn 140 naar Tilburg.

BBA Tours 162 als lijn 139 voor Veolia.
Dit was dus een kleine impressie van het OV in mijn omgeving.