Dag forumgangers
Ik ga ervan uit dat er hier veel treinreizigers bijzitten.
Ik heb nog 3 ongebruikte ritten op een 10 ritten kaart van Antwerpen naar station Hoboken Polder. Als iemand deze kan overkopen graag een reactie, uiteraard met reductie. Het is niet zo gemakkelijk omdat het ene specifiek traject is maar wie niet waagt ...
Heeft iemand een idee of je ze bij de nmbs kan ruilen voor andere tickets omdat ze nog niet zijn vervallen?
bedankt alvast
3 ritten over
Re: 3 ritten over
hallo en welkom op het forum
Ik vraag me af waarom hou je die zelf niet bij ? Je kan ze misschien eventueel nog is gebruiken ?
groeten hle 2127
Ik vraag me af waarom hou je die zelf niet bij ? Je kan ze misschien eventueel nog is gebruiken ?
groeten hle 2127
Overigens kost een rit Antwerpen-Hoboken 'slechts 2,20 euro, dus je zult er in het allerbeste geval (zonder enige korting) 6,60 euro voor krijgen. En wellicht kun je ook nog eens een Key Card gebruiken op dit korte traject.
(flutsite overigens, die nieuwe NMBS-site: wilde bevestiging opzoeken of de Key Card inderdaad geldig is... geen enkele mogelijkheid vanaf de pagina van de Key Card zelf, opzoeken op station levert niets op (ik kies mooi "Hoboken-Polder" in de lijst, maar hij vindt dan niets?!), en als ik een zoekopdracht doe op op de hele site "Key Card" of "Hoboken-Polder" vindt hij in beide gevallen helemaal niets...)
(flutsite overigens, die nieuwe NMBS-site: wilde bevestiging opzoeken of de Key Card inderdaad geldig is... geen enkele mogelijkheid vanaf de pagina van de Key Card zelf, opzoeken op station levert niets op (ik kies mooi "Hoboken-Polder" in de lijst, maar hij vindt dan niets?!), en als ik een zoekopdracht doe op op de hele site "Key Card" of "Hoboken-Polder" vindt hij in beide gevallen helemaal niets...)
Die bedenkingen heb ik me ook gemaakt. Ik heb ondertussen een werk abonnement op dat traject dat is de reden dat ik deze niet meer kan gebruiken en idd met een keycard kan je de afstand ook afleggen. Ik maakte blijkbaar een foute keuze, maar goed ik kan het maar proberen.