nieuwe versie gemeenterepertorium

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
overweg13

nieuwe versie gemeenterepertorium

Bericht door overweg13 »

Met veel plezier stel ik u mijn vernieuwd, bijgewerkt en gecorrigeerd gemeenterepertorium voor. Uiteraard noopten de vele aanpassingen die De Lijn eerder dit jaar moest doorvoeren tot een grondige controle en aanpassing van de lijst van gemeenten, dorpen en gehuchten.

Gelukkig slaagde De Lijn erin om de aanpassingen op een vrij overzichtelijke wijze op haar website te presenteren. Alleen met De Lijn Antwerpen liep het wat minder vlot: ze slaagden er minder dan de andere entiteiten in om een volledig overzicht te geven van de wijzigingen en bovendien werden sommige aanpassingen te elfder ure opnieuw ingetrokken.

Voor mij waren de wijzigingen bij De Lijn een unieke gelegenheid om alle getroffen lijnen na te kijken, zelfs als alleen de dienstregelingen en niet de route werden aangepast.

Traditiegetrouw zijn er ook bij de TEC mondjesmaat wijzigingen doorgevoerd.

Je vindt het repertorium als bijlage op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ .
Met vriendelijke groet

overweg13
Molenbruch Y.

Re: nieuwe versie gemeenterepertorium

Bericht door Molenbruch Y. »

Dag Vic,

Weeral een schitterende prestatie!

Ik heb een piepklein foutje achterhaald bij de deelgemeenten Dilsen, Lanklaar, Meeswijk en Leut. Op schooldagen vertrekt één rit van lijn 25 (Eisden - Lanaken) reeds te Dilsen Kruispunt (tegenwoordig om 15u40), met bediening van een aantal haltes in de opgesomde deelgemeenten. In de andere richting bestaat een dergelijke rit niet. Merk overigens op dat de rittijd tussen Dilsen en Maasmechelen met 10 minuten schromelijk tekortschiet.

Groeten,
overweg13

Re: nieuwe versie gemeenterepertorium

Bericht door overweg13 »

Molenbruch Y. schreef:Dag Vic,

Weeral een schitterende prestatie!

Ik heb een piepklein foutje achterhaald bij de deelgemeenten Dilsen, Lanklaar, Meeswijk en Leut. Op schooldagen vertrekt één rit van lijn 25 (Eisden - Lanaken) reeds te Dilsen Kruispunt (tegenwoordig om 15u40), met bediening van een aantal haltes in de opgesomde deelgemeenten. In de andere richting bestaat een dergelijke rit niet. Merk overigens op dat de rittijd tussen Dilsen en Maasmechelen met 10 minuten schromelijk tekortschiet.

Groeten,
Bedankt, Yves. Ik breng de correctie aan in mijn eigen bestanden, zodat de fout volgende keer ook in de gepubliceerde versie zal verdwenen zijn.
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie