Volgens Wallorail verliest logistics een hele resem treinen dit najaar.
Wat zal dat voor gevolgen hebben voor het personeel? En de vloot?
NMBS logistics
Re: NMBS logistics
voor de vloot; binnenkort verdwijnen 5706/07 en 09.
5708 is al enige tijd weg.
De rest volgt later
5708 is al enige tijd weg.
De rest volgt later

Logistics heeft zeker nog geen bestuurders teveel, integendeel.
Zolang Logistics locomotieven heeft om te verkopen is er hoop. Is Logistics nog niet rendabel tegen dat alle locomotieven die maar verkocht kunnen worden verkocht zijn.. wel, dan hoop ik op zijn minst dat ik tegen die tijd in het bezit ben van een europees brevet
Ondertussen blijven we GAAN.
Zolang Logistics locomotieven heeft om te verkopen is er hoop. Is Logistics nog niet rendabel tegen dat alle locomotieven die maar verkocht kunnen worden verkocht zijn.. wel, dan hoop ik op zijn minst dat ik tegen die tijd in het bezit ben van een europees brevet

Ik vind het spijtig dat NMBS niet duidelijk uitspreekt wat zij met Logistics willen.
Afslanken en/of opsplitsen en ervoor gaan ?
Het schip langzaam laten zinken ?
Ik vrees het laatste aangezien ze niets zeggen.
Waarschijnlijk ook onder druk van de vakbonden, want die willen geen veranderingen.
Dus allemaal samen bergaf .
Afslanken en/of opsplitsen en ervoor gaan ?
Het schip langzaam laten zinken ?
Ik vrees het laatste aangezien ze niets zeggen.
Waarschijnlijk ook onder druk van de vakbonden, want die willen geen veranderingen.
Dus allemaal samen bergaf .
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Hallo,
1.Locomotieven moeten verkocht kunnen worden, locs zijn niet zo liquide.
2.Als je je vaste activa moet gaan verkopen om het hoofd boven water te houden is het zo goed als over en uit.
3.Geen treinen=geen inkomsten.
En zoals het er nu naar uitziet hangen op vele trafieken van logistics al namen van privébedrijven. Naast die lijst van Wallorail heb ik al veel andere dingen gehoord ook.
De kans krimpt met de dag dat logistics het einde van 2013 haalt.
Groeten,
Joris De Mol
Dit is wel een vrij naïeve post... Je ziet het wel vrij eenvoudig...robby_r schreef:Logistics heeft zeker nog geen bestuurders teveel, integendeel.
2.Als je je vaste activa moet gaan verkopen om het hoofd boven water te houden is het zo goed als over en uit.
En zoals het er nu naar uitziet hangen op vele trafieken van logistics al namen van privébedrijven. Naast die lijst van Wallorail heb ik al veel andere dingen gehoord ook.
Groeten,
Joris De Mol
De huidige vloot van logistics geraken ze nog wel kwijt denk ik. 20ers aan de schroothandel, 77ers aan zowat iedereen die een rangeerloc wil die ook op volle baan kan en de 28-29 is maar tijdelijk. En van de 13 zegt de nmbs wel dat ze die niet moeten hebben, maar als het er echt op aan komt zullen ze wel snel hun 21 buitengooien en de 13 in de plek gebruiken.Joris schreef:Dit is wel een vrij naïeve post... Je ziet het wel vrij eenvoudig...
Bovendien zal er bij de privéoperatoren ook wel vraag ontstaan naar locs die voor België gehomologeerd zijn. Mij lijkt het niet ondenkbaar dat zij een deel willen overnemen.

Als reprise herneming, hervatting wil zeggen, wil dat toch zeggen dat ze een heleboel ritten terugkrijgen?
http://www.vertalen.nu/vertaal?vertaal= ... fr&naar=nl
Er zullen wel verschuivingen zijn in beide richtingen....want de klant kan kiezen.Retard schreef:Als reprise herneming, hervatting wil zeggen, wil dat toch zeggen dat ze een heleboel ritten terugkrijgen?
En iedereen staat niet bij dezelfde bakker voor een brood, sommigen gaan voor kwaliteit, andere voor prijs....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
In dit geval wil dat zeggen dat die treinen vroeger door een andere operator werden gereden, toen naar Logistics gegaan zijn en nu opnieuw naar de andere operator gaanRetard schreef:Als reprise herneming, hervatting wil zeggen, wil dat toch zeggen dat ze een heleboel ritten terugkrijgen?