Meest iritante nummer

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Rail2Go

Meest iritante nummer

Bericht door Rail2Go »

Iedereen heeft wel een muziek nummer wat hij/zij erg iritant vindt,

Zo vind ik deze erg iritant

http://www.kicken.com/konijn/Liefkleinkonijntje.swf

in afwachting van aanvullingen
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Alle oude nummers waar nu schaamteloos een beat op gezet wordt en opnieuw wordt ingezongen door bv Sylvie Melody of Milk Inc.
Een echte rothekel heb ik eraan.
Als je zelf geen goed nummer kunt maken, maak dan geen muziek ipv goeie nummers te gaan verkr@chten
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Met alle respect voor de Metallica-fans, maar ik kan die groep niet uitstaan...
5307

Bericht door 5307 »

:o

ik ben eigenlijk een anti- zagemuziek (james blut e.d.) maar ook anti-techno (dat kan ik ook doen ze met mijn pc) en ook anti-klassiek (enkel als ik moe ben en niet in slaap kan vallen dan wel :wink: ), voor de rest ben ik pro-gitaren (METALLICA bijvoorbeeld :D , maar ook fintroll, ensiferum, lordi, system of a down, e.d.) de echte muziek dus 8)
Gerolf

Bericht door Gerolf »

Ik kan veel muziek waarderen, van klassiek tot rock tot eigentijdse, met een voorliefde voor U2, Metallica, sarah bettens, ...
Wat ik nog steeds niet kan pruimen is rap, hiphop en aanverwanten: het lijkt zo op mekaar, vaak blinken ze uit in "niet kunnen zingen", ... na minder dan een half nummertje zoek ik een andere zender op de radio, maar dat soort gejengel wordt helaas bijna overal uitgezonden.
Wover

Bericht door Wover »

"ook anti-techno (dat kan ik ook doen ze met mijn pc"

Waarschijnlijk zijde al zo kortzichtig dat ge alles wat elektronisch geproduced is "techno" noemt, ma bon.

Elektronische nummers producen gebeurt nog steeds bij voorkeur in een studio zonder pc hoor, met wat sampletjes. Natuurlijk heb je programma's zoals Cubase, Reason of zelfs Fruity Loops, en ik daag u uit om eens te proberen daar iets fatsoenlijk uit te krijgen.

Een elektronisch nummer schrijven is even moeilijk als een akoestisch, bij akoestiek heb je ook door heel het nummer constant een drum die hetzelfde ritme speelt met soms wat afwisselingen natuurlijk, bij elektronische muziek heb je een beat, de hihat heb je op PC ook,...

En dan heb je melodie nog natuurlijk, probeer maar eens een melodie te maken op PC ;)
5307

Bericht door 5307 »

waar het bij mij op neerkomt is dat je toch liever naar een optreden gaat en waar je de mensn ziet spelen dan iemand die daar met een plaat zit te draaien die altijd boem boem boem doet... ik speel zelf in een groepje en idd, muziek maken is moeilijk, alles is er elektrisch, 1 ding is akoustisch en das de drum...
maar we spelen met 1 bass, 2 gitaren, 1keyboard (me 8) )en die drummer... http://www.freelifepatrol.tk daar vind je meer info.

ik wil gewoon zeggen dat ik het leuker vind om mensen live te zien spelen dan naar 1 persoon met een draaitafel te gaan zien (met alle respect , maar ik ben er nie echt aan)
1607

Bericht door 1607 »

5307 schreef:waar het bij mij op neerkomt is dat je toch liever naar een optreden gaat en waar je de mensn ziet spelen dan iemand die daar met een plaat zit te draaien die altijd boem boem boem doet... ik speel zelf in een groepje en idd, muziek maken is moeilijk, alles is er elektrisch, 1 ding is akoustisch en das de drum...
maar we spelen met 1 bass, 2 gitaren, 1keyboard (me 8) )en die drummer... http://www.freelifepatrol.tk daar vind je meer info.

ik wil gewoon zeggen dat ik het leuker vind om mensen live te zien spelen dan naar 1 persoon met een draaitafel te gaan zien (met alle respect , maar ik ben er nie echt aan)
je moet eens naar een optreden van front242 gaan ofzo he. :wink:
je mening zal dan misschien wat veranderen.
ikzelf hou van zowat alle muziek. zo heb ik altijd keuze genoeg om te kiezen. van rammstein tot manu le malin met daartussen nog wat vnv nation, blutengel, sisters of mercy, front 242, Ophidian,.....
Wover

Bericht door Wover »

5307 schreef:waar het bij mij op neerkomt is dat je toch liever naar een optreden gaat en waar je de mensn ziet spelen dan iemand die daar met een plaat zit te draaien die altijd boem boem boem doet... ik speel zelf in een groepje en idd, muziek maken is moeilijk, alles is er elektrisch, 1 ding is akoustisch en das de drum...

Ge hebt ook "optredens" waar DJ's live hun nummers producen :P

Maar ik geef u gelijk dat een rockoptreden meer heeft dan een DJ-optreden, hoewel de sfeer van beiden soms gelijk kan zijn hoor...

In ieder geval, ik luister naar alles behalve alles wat ze op q-music draaien feitelijk :)

Enkele van mijn favoriete groepen:

- Explosions in the sky
- Sigur Ros
- Muse
- Cradle of Filth
- Children of Bodom

En van elektronische muziek zijn er teveel om op te noemen, maar daar luister ik vooral naar DnB, jump, hardstyle, house en deephouse.
En jazz gaat er tegenwoordig ook goed in bij mij :)

Waar ik absoluut niet tegen kan zijn dus alle nummers die ze op q-music of donna spelen :P
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Wover schreef: Waar ik absoluut niet tegen kan zijn dus alle nummers die ze op q-music of donna spelen :P
Tot zover 85% van de gemaakte nummers ooit
Wover

Bericht door Wover »

Grapjas, 10% ofzo misschien
overweg13

Bericht door overweg13 »

Raymond van het Groenewoud:

"In de muziek zijn ook veel racisten..."
Met vriendelijke groet

overweg13
groentje

Bericht door groentje »

Ik hou ook niet zo van de doorsnee hitmuziek. R'nB, hiphop, ik kan (soms) de kunde van de artiesten wel horen, maar het is echt niet my cup of tea.
Steven

Bericht door Steven »

hier staat steeds studio brussel te spelen :-)
de muziek die gemiddeld op donna te horen is ligt me niet zo een nr met een gitaar is daar precies een vloek, ze moesten zich schamen
overweg13

Bericht door overweg13 »

groentje schreef:Ik hou ook niet zo van de doorsnee hitmuziek. R'nB, hiphop, ik kan (soms) de kunde van de artiesten wel horen, maar het is echt niet my cup of tea.
Wat voor jou doorsnee hitmuziek is, is iets waar ik maar zeer onverwacht, ongelegen en ongewild mee in aanraking kom. R'nB betekent voor mij trouwens iets helemaal anders dan voor jou.
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie