NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Vandaag stond een Desiro te wachten in de bundel van Brugge.
Was dit al voor een passagiersrit of gewoon nog op proef??
Hoewel daar zonder nummer eigenlijk geen zekerheid kan over bestaan, staat die naar alle waarschijnlijkheid klaar voor een proefrit na uitrit uit Bombardier. Twee derde van de stellen worden in Brugge gebouwd. Dat er daar gespot worden, is dus verre van bijzonder.nmbs820 schreef:Vandaag stond een Desiro te wachten in de bundel van Brugge.
Dat was de 08032nahoj schreef:Hoewel daar zonder nummer eigenlijk geen zekerheid kan over bestaan, staat die naar alle waarschijnlijkheid klaar voor een proefrit na uitrit uit Bombardier. Twee derde van de stellen worden in Brugge gebouwd. Dat er daar gespot worden, is dus verre van bijzonder.nmbs820 schreef:Vandaag stond een Desiro te wachten in de bundel van Brugge.
Vandaag voor het eerst een desiro in het weekend zien rijden ik vermoed dat deze de 1782 verzekerde(Geraardsbergen-Aalst )
De 08008 heeft ook al graffiti (gezien te Ninove), gisteren had hij die volgens mij nog niet.
Foto van een Desiro uit Stockem:
Foto van een Desiro uit Stockem:

- Dieselfreak

Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Gezien de plaatsing van de stoelen en de raamstijlen zal dat niet veel verschil maken. De Desiro's zijn gemaakt om kilo's mensenvlees te vervoeren, niet om ze naar buiten te laten kijken, laat staan, genieten.Dieselfreak schreef:Zelfs de ramen zitten er voor een deel onder!! Dat wordt dus een slecht buitenzicht.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Aangezien alle GEN-lijnen toch een lange geluids (en grafiti) muur worden, is er helaas ook steeds minder te zien buiten. De relatief mooie lijn 161 tussen Brussel Ottignies wordt zonder meer een gedrocht, idem wellicht voor lijn 124.
Blijkbaar is er toch samenhang in het beleid van Infrabel en NMBS...

Toen ik eergisteren in Brussel-Noord was, viel het mij op dat de Desiro ingezet worden buiten de spits, maar dat je in de spits geen één ziet. Is hier een reden voor, dat ze niet willen dat zo'n Desiro in panne valt in de Centraal, en dat ze dan niet weten wat ze moeten doen?
in de spits kan je wel desiro's zien trein 8602 naar Jemelle bestaat uit 4 Desiro's.
Hoi,
Steven,
Toen ik gisteren in Jemelle passeerde zag ik dat de 8602 met een HLE 13(1358)+I6 en I 10 rijtuigen verzekerd werd dus ik vermoed dat de Desiro's niet meer actief is op deze verbinding.
Ook maakte ik gisteren mijn maidentrip op de Athus Meuse met een Desiro wat mij uitstekend beviel.
Lukas
Steven,
Toen ik gisteren in Jemelle passeerde zag ik dat de 8602 met een HLE 13(1358)+I6 en I 10 rijtuigen verzekerd werd dus ik vermoed dat de Desiro's niet meer actief is op deze verbinding.
Ook maakte ik gisteren mijn maidentrip op de Athus Meuse met een Desiro wat mij uitstekend beviel.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Hoi,
Het gaat blijkbaar hard voor de Desiro's.Nog maar pas in dienst en nu al te zien in De Pendelquiz in het Eén programma Iedereen Beroemd.Deze week is het traject Aalst-Eigenbrakel aan de beurt.
Lukas
Het gaat blijkbaar hard voor de Desiro's.Nog maar pas in dienst en nu al te zien in De Pendelquiz in het Eén programma Iedereen Beroemd.Deze week is het traject Aalst-Eigenbrakel aan de beurt.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Deze voormiddag ook Desiro stel gezien in Lichtervelde. Ik weet wel niet of het een proefrit was, of hij effectief reeds in gebruik was. Rond 10u40