Wie werkt bij Infrabel??
Wie werkt bij Infrabel??
Hoi,
Het onderwerp van dit topic zegt het al, ik zoek mensen die bij Infrabel in Brussel werken (Barrastraat). In mijn zoekpoging kwam ik op dit forum terecht. Reden van mijn vraag is dat ik er heel waarschijnlijk aan de slag kan, maar graag eens met insiders had gepraat over hoe het er werken is, hoe de sfeer is, wat de voor- en nadelen zijn, enzovoorts... vooraleer een contract te tekenen.
Hopelijk zitter er hier Infrabellers op het forum! Reageren mag op het forum of via pm.
Alvast bedankt en nu ga ik hier eens rondkijken (en daar ga ik nog niet direct mee klaar zijn vrees ik...)
Het onderwerp van dit topic zegt het al, ik zoek mensen die bij Infrabel in Brussel werken (Barrastraat). In mijn zoekpoging kwam ik op dit forum terecht. Reden van mijn vraag is dat ik er heel waarschijnlijk aan de slag kan, maar graag eens met insiders had gepraat over hoe het er werken is, hoe de sfeer is, wat de voor- en nadelen zijn, enzovoorts... vooraleer een contract te tekenen.
Hopelijk zitter er hier Infrabellers op het forum! Reageren mag op het forum of via pm.
Alvast bedankt en nu ga ik hier eens rondkijken (en daar ga ik nog niet direct mee klaar zijn vrees ik...)
ikke dus. Idd aan de bvl en dit sinds al meer dan 10j en doe mijn job met 'plezier'. Kan me geen betere job voorstellen. Al veel meegemaakt qua ontsporingen, brandjes enzo maar spijtig genoeg ook werkongevallen (electrocuties,...). Het voordeel is dat je meestal bij de eersten bent bij een ontsporing en zo alles vanop de eerste rij meemaakt. De andere zijde van de medaille is dan nacht- en weekendwerk maar dat compenseert zich wel op mn loonfiche. Ook is het meestal buitenwerk, maar zolang je geen mietje bent kan dat geen kwaad.
Ik werk niet bij infrabel, maar in NL voor het ontwerp van de seinen en de assistentie bij het in gebruik stellen van die beveiliging.
Tevens doe ik veel voor de schema tekeningen van de sporenlayout in NL.
En doe af en toe speciale meetritjes in NL.
Tevens doe ik veel voor de schema tekeningen van de sporenlayout in NL.
En doe af en toe speciale meetritjes in NL.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.