Deze is rond 11u bij ons in de bundel van Kortrijk toegekomen voor den TOP.Deborah schreef:Deze voormiddag ook Desiro stel gezien in Lichtervelde. Ik weet wel niet of het een proefrit was, of hij effectief reeds in gebruik was. Rond 10u40
NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Zo maar een vraagje : maakt Brugge alleen de 8000 reeks of ook de 8500 ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 01 nov 2011, 09:16
- Contacteer:
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Brugge doet enkel de afwerking van de 08011 tot 08200dentheo schreef:Zo maar een vraagje : maakt Brugge alleen de 8000 reeks of ook de 8500 ?
Al de rest wordt bij Siemens zelf gedaan
Mijn fotosite
http://www.flickr.com/photos/trainspotterstef/
http://www.flickr.com/photos/trainspotterstef/
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Als ik het goed heb zijn de treinen die op Aalst-Geraardsbergen zitten en vertrekken in Aalst op een gelijk uur (8, 10) met 1 Desiro, op die van 6:46 en die van 16:43 na, want dat zijn er normaal 2. De Desiro's die om 17:27 aankomen in Geraardsbergen worden dan van mekaar gekoppeld, 1 vertrekt om 17:34 en de andere om 18:34 en vanaf dan zijn alle treinen tussen Aalst en Geraardsbergen met een Desiro.
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Is proefrit na uitrit in Brugge.260689 schreef:Deze is rond 11u bij ons in de bundel van Kortrijk toegekomen voor den TOP.Deborah schreef:Deze voormiddag ook Desiro stel gezien in Lichtervelde. Ik weet wel niet of het een proefrit was, of hij effectief reeds in gebruik was. Rond 10u40
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Bij de 08005 hebben ze al graffiti zitten verwijderen ter hoogte van de ruiten, de rest hebben ze erop gelaten.
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Leve de NMBS...Stijn91 schreef:Bij de 08005 hebben ze al graffiti zitten verwijderen ter hoogte van de ruiten, de rest hebben ze erop gelaten.
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Het "Desiro-geweld" blijft toenemen: vandaag reed er een Desiro op de verbinding Antwerpen - Brussel Nationale Luchthaven - Landen.
De meeste passagiers kwamen voor de zekerheid aan de TBG vragen of het werkelijk de trein naar Landen was...
De meeste passagiers kwamen voor de zekerheid aan de TBG vragen of het werkelijk de trein naar Landen was...
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Laat dit aub. voor opleiding van de TB's zijn.Merijn schreef:Het "Desiro-geweld" blijft toenemen: vandaag reed er een Desiro op de verbinding Antwerpen - Brussel Nationale Luchthaven - Landen.
De meeste passagiers kwamen voor de zekerheid aan de TBG vragen of het werkelijk de trein naar Landen was...
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Er waren toch een aantal mensen in de stuurpost, dus ik vermoed wel dat het opleiding was.
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Het zou er een hele goede verbinding voor zijn, meteen een heel stuk onder ETCS (wat voor de meeste treinbestuurders toch iets compleet nieuws is).Stijn91 schreef:Laat dit aub. voor opleiding van de TB's zijn.Merijn schreef:Het "Desiro-geweld" blijft toenemen: vandaag reed er een Desiro op de verbinding Antwerpen - Brussel Nationale Luchthaven - Landen.
De meeste passagiers kwamen voor de zekerheid aan de TBG vragen of het werkelijk de trein naar Landen was...
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Ik hoop toch dat ze de Desiro's er daarna terug afhalen, want het is geen IC-materiaal wat Antwerpen-Centraal - Brussel-Nationaal-Luchthaven-Landen wel is.Shrek schreef:Het zou er een hele goede verbinding voor zijn, meteen een heel stuk onder ETCS (wat voor de meeste treinbestuurders toch iets compleet nieuws is).Stijn91 schreef:Laat dit aub. voor opleiding van de TB's zijn.Merijn schreef:Het "Desiro-geweld" blijft toenemen: vandaag reed er een Desiro op de verbinding Antwerpen - Brussel Nationale Luchthaven - Landen.
De meeste passagiers kwamen voor de zekerheid aan de TBG vragen of het werkelijk de trein naar Landen was...
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Hoi,
Stijn91,
In tegenstelling tot jou hoop ik dat ze die Desiro's WEL op die verbinding laten rijden.Waarom hoop ik dit?De Desiro's zijn toch veel betere stellen dan die aftandse rammelkarren wat die Breaks zijn.
Lukas
Stijn91,
In tegenstelling tot jou hoop ik dat ze die Desiro's WEL op die verbinding laten rijden.Waarom hoop ik dit?De Desiro's zijn toch veel betere stellen dan die aftandse rammelkarren wat die Breaks zijn.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Ik begrijp je volledig, maar ik vind de Breaks nog leuke trainen en die verbinding is een IC, wat dus niet de bedoeling is van de Desiro's, wat ik vb. wel hoop is dat er Desiro's op de IR h komen in plaats van de AM96 die daarvoor echt ongeschikt zijn. Hatelijke treinen voor naar de luchthaven.Lukas schreef:Hoi,
Stijn91,
In tegenstelling tot jou hoop ik dat ze die Desiro's WEL op die verbinding laten rijden.Waarom hoop ik dit?De Desiro's zijn toch veel betere stellen dan die aftandse rammelkarren wat die Breaks zijn.
Lukas
-
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Ik heb de AM96 altijd aangenaam gevonden om mee naar de luchthaven te reizen, maar ze zouden inderdaad beter Desiro's inzetten op de IR h, en dan kunnen ze misschien die AM96's inzetten op de IC Q, dan zijn ze daar ook van die AM80's vanaf.