Mail je CV naar michael.noel@crossrail.be
Inderdaad, het is een beetje zoals bij de politie, waar er ook ingenieurs testen doen...Steven schreef:We hebben al treinbestuurders die zelfs het diploma hebben van ingenieur. Dus daar zie ik niet onmiddellijk een probleem.
Ikzelf heb ook een hoger diploma en ben al 13 jaar treinbestuurder. Het is vooral motivatie dat telt. Eens je er werkt maakt dat velletje papier toch minder uit.
Het moet een andere HR nummer zijn, normaal als je nu opnieuw meedoet voor treinbestuurder/bestuurder rangeringen zou je alweer mogen meedoen.Klassiekje schreef:Oh ja, ik weet niet of dat hier al ergens staat, maar is er nu een bepaalde termijn die je moet respecteren tussen twee selectieprocedures?
Wanneer ik in die jury zou zitten, kan je de vraag verwachten: waarom denk je dat je nu "veel beter" geschikt bent dan enkele maanden geleden ?Klassiekje schreef:Oh ja, ik weet niet of dat hier al ergens staat, maar is er nu een bepaalde termijn die je moet respecteren tussen twee selectieprocedures?
Jij zit niet in de jury ?dentheo schreef:Wanneer ik in die jury zou zitten, kan je de vraag verwachten: waarom denk je dat je nu "veel beter" geschikt bent dan enkele maanden geleden ?Klassiekje schreef:Oh ja, ik weet niet of dat hier al ergens staat, maar is er nu een bepaalde termijn die je moet respecteren tussen twee selectieprocedures?