8 september 2012 : 120 j Ath en Patrimoniumdagen St-Ghislain
-
- Contacteer:
8 september 2012 : 120 j Ath en Patrimoniumdagen St-Ghislain
Beelden van deze zonnige evenementen
Een juweeltje van de vierspanningslok HLE16 , de 1608
Daarbij hoort natuurlijk een superb T.E.E. rijtuig
Laatste aanwinst , de HLE2629 van een unieke lokreeks 26
Belgisch erfgoed , de HLE1805 , en vooraan bijna tweelingloks met dezelfde snoet : HLE1504 en HLE2629
Zusterlijk naast mekaar , puur Belgisch ontwerp en makelij , HLE's met een indrukwekkende loopbaan
Belgische constructie , BeNe(Lux) 'er van de draad tot de staaf : HLE2551
Waar is de tijd ? Toen stonden NMBS-bussen aan bijna elk station

Re: 8 september 2012 : 120 j Ath en Patrimoniumdagen St-Ghis
Ik was van plan om te gaan, maar er werd nergens publiciteit gemaakt voor dat evenement. Niet op Facebook, niet op fora's en zelfs amper op de TSP website ... 

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Het stond nogthans in de METRO.HLE 2302 schreef:Ik was van plan om te gaan, maar er werd nergens publiciteit gemaakt voor dat evenement. Niet op Facebook, niet op fora's en zelfs amper op de TSP website ...
Ik lees geen metro's ... dat is de meest waardeloze gazet ooit. (En als ik het al eens lees is het omdat ik me éxtreem aan het vervelen ben!)Retard schreef:Het stond nogthans in de METRO.HLE 2302 schreef:Ik was van plan om te gaan, maar er werd nergens publiciteit gemaakt voor dat evenement. Niet op Facebook, niet op fora's en zelfs amper op de TSP website ...
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Akkoord, ik vind De Morgen, De Standaard, Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, De Financiële Economische Tijd, De Gazet Van Antwerpen of Het Belang Van Limburg ook veel interessanter, maar je kijkt toch eens rap naar de NMBS pagina in de Metro? Enkel de maandag staat er gene in.HLE 2302 schreef:Ik lees geen metro's ... dat is de meest waardeloze gazet ooit. (En als ik het al eens lees is het omdat ik me éxtreem aan het vervelen ben!)Retard schreef:Het stond nogthans in de METRO.HLE 2302 schreef:Ik was van plan om te gaan, maar er werd nergens publiciteit gemaakt voor dat evenement. Niet op Facebook, niet op fora's en zelfs amper op de TSP website ...
-
- Contacteer:
Ja , inderdaad , er was niet te veel aandacht voor ; toch stond het in de Agenda van het forum , en in de berichten van het TSPHLE 2302 schreef:Ik was van plan om te gaan, maar er werd nergens publiciteit gemaakt voor dat evenement. Niet op Facebook, niet op fora's en zelfs amper op de TSP website ...