Meest iritante nummer

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
groentje

Bericht door groentje »

Rhytm 'n Blues kan ik ook nog wel horen, hoor. :wink:
De hitmuziek van vandaag, dus. Hoewel ik over 20 jaar ook melancholisch zal doen, als ik P Diddy nog eens hoor kwelen. Tenminste, als men er mij bij vertelt, dat het muziek is van nu, want ik hoor eerlijk gezegd amper het verschil tussen de hitparade van nu en die van eind jaren 90...
Tim

Bericht door Tim »

Waar ik de radio van af zet is klassiek, rap en hiphop.
Ik heb vooral een grote hekel aan Natalia, hopelijk komt haar stem nooit meer goed :twisted:
Bert

Bericht door Bert »

Klassiek, rap, schlagers en van die belle perrez toestanden. :?
Wover

Bericht door Wover »

groentje schreef:Rhytm 'n Blues kan ik ook nog wel horen, hoor. :wink:
De hitmuziek van vandaag, dus. Hoewel ik over 20 jaar ook melancholisch zal doen, als ik P Diddy nog eens hoor kwelen. Tenminste, als men er mij bij vertelt, dat het muziek is van nu, want ik hoor eerlijk gezegd amper het verschil tussen de hitparade van nu en die van eind jaren 90...
Eind jaren '90 was elektronische dansmuziek (letterlijk het genre dance of eurodance dus) zeer populair, kijk naar Sylver, Milc Inc, eventueel zelfs Praga Khan. Die zijn nu ook nog wel populair, maar veel minder en je hoort ze ook nooit meer op de radio...
groentje

Bericht door groentje »

Tja, ik ben er niet zo in thuis. Ongetwijfeld ligt er een hemelsbreed verschil tussen Milc Inc of the Pussycat Dolls (zonet even gekeken naar de TOP 40), maar ik hoor het niet. Ach, zoveel mensen willen/kunnen ook het verschil tussen pakweg Bach en Prokofiev.
KB

Bericht door KB »

Voor mij irritante muziek probeer ik zoveel mogelijk te negeren, bijvoorbeeld door er niet naar te luisteren. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen, het spaart je een hoop ergernissen.
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Wat ik echt niet afkan is zijn de gothic liedjes (of hoe je het ook schrijft).
Voor de rest luiter ik naar zowat alles!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

James Blunt mag ook wel eens stoppen met zijn geschrei, ze! :roll:
Steven

Bericht door Steven »

trainfreak schreef:Wat ik echt niet afkan is zijn de gothic liedjes (of hoe je het ook schrijft).
Voor de rest luiter ik naar zowat alles!
da is omdat ge de muziek niet voldoende kent (zoals dat voor de meeste genres en mensen gaat) wat ni wil zeggen dat ge hem ook effectief moet leren kennen, smaken zijn en blijven nu eenmaal verschillend (al een geluk of de wereld was eentonig)
SteC

Bericht door SteC »

Nonkelronnie schreef:Alle oude nummers waar nu schaamteloos een beat op gezet wordt en opnieuw wordt ingezongen door bv Sylvie Melody of Milk Inc.
Een echte rothekel heb ik eraan.
Als je zelf geen goed nummer kunt maken, maak dan geen muziek ipv goeie nummers te gaan verkr@chten
Ik ben he volledig met je eens.
Plaats reactie