Het eeuwige comentaar op DLC
Het eeuwige comentaar op DLC
Het eeuwige comentaar op DLC
Wat mij opvalt is dat men enorm veel commentaar heeft op het bedrijf DLC. Maar wat mij ook opvalt is dat zij een van de weinige GROTE concurenten zijn van de staat spoorwegen. Ze zijn toch verder gekomen dan al die andere initiatief nemers die nog met geen 1 voet aan de grond staan.
DLC bestaat nog maar een kleine 6 jaar. Het is dus een jonge onderneming welke nog het een en ander moet leren. Dit kan alleen met praktijk ervaring gebeuren dus dan gaan er wel eens wat dingetjes mis.... maar voorlopig rijden ze nog dagelijks, hebben ze personeel in dienst wat betaald krijgt en zijn ze nog steeds opzoek naar TB's.....
Een mooie vergelijking is het Nederlandse Arriva (voorheen NoordNed). Een private onderneming welke ook veel fouten maakt maar daar ook van leert en er voor zorgt dat het in de toekomst minder vaak of niet meer voorkomt.
DLC doet haar best om met treinen te blijven rijden en dat lukt hun aardig. Personeel heeft altijd wel wat te klagen, maar dat is overal zo. Is het niet over een broek, dan wel over loon of over een defecte airco... DLC is kleiner dan de NMBS en ze krijgen na mijn mening net zoveel klachten als het personeel van de NMBS. Allen is DLC kleiner en lijkt het meer.
Zoals mijn baas tegen mij zij: Als je het beter denkt te kunnen dan begin je je eigen bedrijf maar en dan zie je maar hoe ver je komt.
Deze wijze woorden zeg ik nu ook tegen jullie, Als je het beter denkt te kunnen begin je je eigen bedrijf maar en dan zie je maar hoe ver je komt.
maar vergeet niet dat je voor een spoorweg onderneming best wat regeltjes, diploma's e.d. nodig hebt...
Wat mij opvalt is dat men enorm veel commentaar heeft op het bedrijf DLC. Maar wat mij ook opvalt is dat zij een van de weinige GROTE concurenten zijn van de staat spoorwegen. Ze zijn toch verder gekomen dan al die andere initiatief nemers die nog met geen 1 voet aan de grond staan.
DLC bestaat nog maar een kleine 6 jaar. Het is dus een jonge onderneming welke nog het een en ander moet leren. Dit kan alleen met praktijk ervaring gebeuren dus dan gaan er wel eens wat dingetjes mis.... maar voorlopig rijden ze nog dagelijks, hebben ze personeel in dienst wat betaald krijgt en zijn ze nog steeds opzoek naar TB's.....
Een mooie vergelijking is het Nederlandse Arriva (voorheen NoordNed). Een private onderneming welke ook veel fouten maakt maar daar ook van leert en er voor zorgt dat het in de toekomst minder vaak of niet meer voorkomt.
DLC doet haar best om met treinen te blijven rijden en dat lukt hun aardig. Personeel heeft altijd wel wat te klagen, maar dat is overal zo. Is het niet over een broek, dan wel over loon of over een defecte airco... DLC is kleiner dan de NMBS en ze krijgen na mijn mening net zoveel klachten als het personeel van de NMBS. Allen is DLC kleiner en lijkt het meer.
Zoals mijn baas tegen mij zij: Als je het beter denkt te kunnen dan begin je je eigen bedrijf maar en dan zie je maar hoe ver je komt.
Deze wijze woorden zeg ik nu ook tegen jullie, Als je het beter denkt te kunnen begin je je eigen bedrijf maar en dan zie je maar hoe ver je komt.
maar vergeet niet dat je voor een spoorweg onderneming best wat regeltjes, diploma's e.d. nodig hebt...
omdat men mensen ontslaat wil dat nog niet zeggen dat er een probleem is he, problemen of conflicten ontstaan doordat er twee mensen of groepen het niet eens zijn met elkaar, dus het is niet enkel de firma he.Raf schreef:Ik hoop ook dat DLC rap ten onder gaat. Ze zijn in ieder geval goed bezig met ongeveer 1 tb die zijn ontslag geeft per maand![]()
Dus dat men daar een probleem heeft, is wel duidelijk.
Ik denk dat jullie niet echt goed begrijpen wat er aan het gebeuren is.Steven schreef:wij als individu geen enkel al denken er sommige er hier anders over55erke schreef:Waarom zou DLC falliet moeten gaan? Welk voordeel kunt ge daar nu uithalen?
Groeten
Johan
Als er nog véél van die bedrijven als DLC gaan komen die het onderste uit de kan gaan halen van materieel en vooral personeel en dit gaat zich doorzetten in héél het spoorwereldje dan kan ofwel B-cargo de boeken sluiten ofwel zal het op sociaal vlak bij B-cargo een stuk minder worden.
Het enigste wat bij bij privé primeert is geld en voor de rest niks.