Toen de M6 nog maar pas in dienst waren , werden ze ook getrokken door 13 of 3000 (ook de testritten) , mss wordt de 13 de vervanging voor de 27 of de 14 ?
Beesty schreef:Gisteren zag ik de 3005 (CFL) vertrekken in Oostende met een sleep M6 rijtuigen erachter richting Binnenland..
Enkel jammer dat ze bij de CFL ook precies geen zeep kennen
Hier de 3007 te Hansbeke (jammer van het tegenlicht )
Beesty schreef:Gisteren zag ik de 3005 (CFL) vertrekken in Oostende met een sleep M6 rijtuigen erachter richting Binnenland..
Enkel jammer dat ze bij de CFL ook precies geen zeep kennen
Hier de 3007 te Hansbeke (jammer van het tegenlicht )
Beesty schreef:Gisteren zag ik de 3005 (CFL) vertrekken in Oostende met een sleep M6 rijtuigen erachter richting Binnenland..
Enkel jammer dat ze bij de CFL ook precies geen zeep kennen
Hier de 3007 te Hansbeke (jammer van het tegenlicht )
Gisteren was dat een 20'er Namelijk de 2016
Gisteren dat is dus dinsdag 25 juli aan uw post te zien.
Wel deze trein is dinsdag 25 juli gefotografeerd.
Waarschijnlijk heb je je vergist van dag.
Klopt, in de zomer zouden er zelf meerdere stammen op de IC-G met M6'en worden.
Logisch ook zou ik zeggen, die trein zit steeds overvol, zelf in de winter en bij regenweer.
De geruchten doen zelf de ronde, dat vanaf december alle treinen op Oostende-Antwerpen met M6 rijtuigen zouden worden.
Een vraagje tussendoor: wanneer zouden de eerste M6 stuurstanden geleverd worden? Want vanaf dan kunnen de meeste grote verbindingen zoals IC-G met 13+M6'en gereden worden, omdat er dan meer locs vrijkomen.